در مواجهه با شیوع ویروس کرونا
شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در مقابله با شیوع ویروس کرونا نمایشگاه های خود را برای نخستین بار با بارگزاری اطلاعات قریب به 20 هزار تولید کننده داخلی در فضای مجازی برگزار می کند. به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، در حالی که شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد وقفه در برگزاری نمایشگاه های کشور شده، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با ابتکاری نو این تهدید را به فرصتی برای رشد و بالندگی این صنعت تبدیل کرده است. بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در این زمینه گفت: به دلیل خطرات احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا برای نخستین بار این شرکت اقدام به برپایی مجازی نمایشگاه های خود کرده که در این زمینه بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به آدرس iranfair.com در قسمت نمایشگاه مجازی اطلاعات مربوط به توانمندی ها و خدمات قریب به 20 هزار شرکت ایرانی به تفکیک نمایشگاه ها و گروه های کالایی را مشاهده کنند. وی افزود: همچنین با مراجعه به آدرس App.iranfair.com نیز می توان اپلیکیشن مرتبط با نمایشگاه بین المللی ایران را دانلود کرده و از طریق آن به نمایشگاه مجازی دسترسی یافت. رئیس هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران خاطرنشان کرد: در بستر این نمایشگاه مجازی، ارتباط میان تولیدکنندگان و شرکت های ایرانی با مراجعه کنندگان در 24 ساعت 365 روز سال برقرار است و محدودیت زمانی این ارتباط در 4 روز برپایی نمایشگاه های حقیقی از میان برداشته می شود. براساس اعلام حسین زاده، پس از تصمیم نهادهای ذیصلاح و رفع محدودیت های پیش آمده در حوزه سلامت، نمایشگاه های معوقه در زمان مناسب برگزار خواهد شد. |