نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

«شمس پلاست طب» یکی از برترین برندهای تولید کننده انواع فیلم و استرچ در ایران و منطقه است

حیدر داوری مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت «شمس پلاست طب»: «شمس پلاست طب» یکی از برترین برندهای تولید کننده انواع فیلم و استرچ در ایران و منطقه است

شرکت شمس پلاست طب فعالیت خود را از سال 87 در زمینه تولید انواع فیلم های چند لایه اعم از نایلون های شرینک، نایلون های کشاورزی، کیسه های بسته بندی پتروشیمی (FFS)، فیلم های استرچ اعم از استرچ غذایی، استرچ کشاورزی و استرچ صنعتی آغاز کرده است. این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور چشمگیری داشته است، اقتصاد و نمایشگاه به همین مناسبت با حیدر داوری مدیر عامل و رییس هییت مدیره شرکت شمس پلاست طب گفت و گویی انجام داده است:

لطفا خودتان را معرفی برای مخاطبان ما معرفی کنید؟

اینجانب حیدر داوری مدیر عامل و رییس هییت مدیره شرکت شمس پلاست طب دارای مدرک پزشکی، با توجه به پیشینه خانوادگی و علاقه وافری که به تولید داشتم، پس از اخذ مدرک پزشکی به سمت تولید روی آوردم و با همت و تلاش همه همکارانم در شرکت، توانستم شرکت شمس پلاست طب را به عنوان یکی از برترین برندهای تولید کننده انواع فیلم و استرچ در کشور و منطقه معرفی کنم. برخی از سوابق مدیریتی اینجانب عبارت است از:

  • برترین صادر کننده نمونه استان در سال 2015 و 2016
  • منتخب جشنواره مدیران و تولید کنندگان جوان
  • چهره ماندگار صنعت، معدن، تجارت.
  • منتخب و عضو انجمن شرکت های دانش بنیان

فعالیت های شرکت شمس پلاست طب را شرح دهید؟

شرکت شمس پلاست طب در زمینه تولید انواع فیلم های چند لایه اعم از نایلون های شرینک، نایلون های کشاورزی، کیسه های بسته بندی پتروشیمی (FFS)، فیلم های استرچ اعم از استرچ غذایی، استرچ کشاورزی و استرچ صنعتی از سال 1387 با جذب کارشناسان و متخصصان برتر و مجرب کشور، فعالیت خود را شروع نمود.این شرکت با در دست داشتن فناوری مدرن جهانی ، در مدتی کوتاه توانسته است گامی بلند در جهت پیشبرد اهداف صنعت کشور بردارد و به عنوان یک واحد تولیدی نمونه، خود را در این عرصه مطرح سازد.

محصولات شرکت شمس پلاست طب دارای چه ویژگی هایی هستند؟

برای تولید محصولات با کیفیت در شرکت شمس پلاست طب تلاش شده است که سه شاخص مهم همواره مد نظر مدیران و کارشناسان قرار گیرد:

  • استفاده از دستگاه های به روز و مدرن، که امکان تنوع تولید محصولات مختلف فیلم و استرچ در عرض ها و ضخامت های متفاوت را دارا باشند.
  • استفاده از مواد اولیه و ادتیوهای با کیفیت جهت تولید محصولات این شرکت.
  • استفاده از نفرات متخصص و متعهد جهت انتخاب فرمولاسیون مناسب برای تولید محصولات با کیفیت در شرکت.

با توجه به استراتژی صادرات محور در شرکت، همواره تلاش شده تا سه فاکتور مذکور در اولویت اهداف شرکت قرار گیرد. از طرفی با توجه به اینکه اغلب محصولات شرکت در رده خانواده نایلون و استرچ قرار می گیرند استفاده از مواداولیه با کیفیت  و انتخاب فرمولاسیون مناسب، باعث گردیده است تا محصولات تولیدی این شرکت به دلیل دارا بودن خواص فیزیکی و مکانیکی عالی به خصوص در خواص کشسانی و ضربه پذیری، قابل رقابت با سایر رقبای خارجی باشد. از طرفی تلاش گردیده است تا با استفاده از دستگاه های مدرن، تنوع در تولید محصولات در عرض ها و ضخامت های متفاوت برای شرکت مهیا گردیده و امکان سفارش تولید در ابعاد مختلف برای مشتربان متفاوت فراهم گردد.

با توجه به استراتژی سال های اخیر و بر اساس هدف گذاری صورت پذیرفته و همگام با ارتقاء محصولات شرکت با استانداردهای جهانی، میزان صادرات محصولات به کشورهای اطراف به خصوص ترکیه، عراق، آذربایجان، گرجستان و…. در حال رشد می باشد و با برنامه ریزی صورت پذیرفته و اخذ استانداردهای لازم در حال برنامه ریزی برای صادرات محصول به سمت اروپآ به خصوص اروپای شرقی می باشیم. با توجه به استقبال مشتریان خارجی از محصولات تولیدی شرکت، برنامه ریزی لازم جهت افزایش ظرفیت تولید صورت پذیرفته است که در سال 1401 این مهم کسب خواهد شد. در بازار داخلی با توجه به کیفیت محصولات تولیدی، برنامه ریزی لازم جهت عقد قرارداد با برندهای مختلف داخلی صورت پذیرفته است که این امر نیز باعث ارتقاء شرکت در سطح برندهای برتر در تولید فیلم و نایلون گردیده است. شرکت دارای انواع گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل: ISO 9001-2008, ISO 4001-2004, OHSAS 18001 است.

با چه رویکردی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شرکت کرده اید؟

حضور این شرکت در نمایشگاه در مرحله اول بیان گر اهمیت این صنعت و رویداد بزرگ، نمایشگاه ایران پلاست برای این شرکت و در مرحله دیگر  کیفیت مطلوب محصولات میباشد که از اصول بنیادین فعالیت خود میداند

همچنین شزکت امسال قصد داشته محصولات و ایده های جدید خود را معرفی نماید و از سوی دیگر با استفاده از پتانسیل جذب خریداران خارجی در محل نمایشگاه در حال تلاش جهت شناسایی و جذب مقاصد بازارهای صادراتی گسترده تری خواهد بود.