نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایشگاه مجازی لوستر رونمایی شد/ گردهمایی فعالان صنعت بزرگ لوستردر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

گردهمایی فعالان صنعت لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی، روز چهارشنبه 3 آذر 1402 در سالن ایران خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اخبار نمایشگاه ها، در این گردهمایی که همزمان با نخستین روز برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر برگزار شد، از پیشکسوتان و حامیان این صنعت به انتخاب تشکل های تخصصی با اهدای تابلو فرش نفیس دستباف، لوح سپاس و تندیس نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.

از دیگر برنامه های ویژه این نشست، رونمایی از نمایشگاه مجازی لوستر بود که با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به محصولات لوستر و چراغ های روشنایی، طراحی شده است.

نمایشگاه مجازی لوستر، دارای قابلیت های متعددی همچون امکان به روزرسانی محتوا برای صاحبان کسب و کار در زمان بعد از اتمام نمایشگاه، امکان دسترسی به آلبوم نمایش تولیدات انجام شده به میزان 250 صفحه در قالب عکس و فیلم و دسترسی جهت فروش غیرحضوری توسط درگاه بانک است.

در این گردهمایی، هیات های تجاری از کشورهای عراق، بوسنی و هرزگوین و صربستان نیز در این مراسم و ضیافت شام حضور داشتند. همچنین مریم شهبازی نایب رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر تهران، امیر خسرو پاک نژاد مدیرعامل تعاونی استان تهران و حامد بی آزار معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی، به ایراد سخنرانی پرداختند.

بی آزار معاون نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی در این همایش ضمن ارائه گزارشی درباره روند برگزاری نمایشگاه بین المللی لوستر از حامیان نمایشگاه و تشکل های تخصصی صنعت لوستر قدردانی به عمل آورد.