نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مهندس حسین نوروزی مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان: نمایشگاه بین المللی صنعت مبلمان پل ارتباطی مشتریان با تولیدکنندگان است

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا (فیپکو) گفت: هدف ما ایجاد بستر مذاکرات تجاری در صنعت مبلمان است. نمایشگاه، محلی برای تبادل اطلاعات و برقراری ارتباط با سایر همکاران است. در واقع نمایشگاه، پلی ارتباطی بین تولیدکننده، تأمین کننده و خریداران است.

حسین نوروزی گفت: طبق روال سالانه، بهترین و حرفه ای ترین تیم در حال آماده شدن برای برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی، تخصصی و صادراتی صنعت مبلمان به وسعت تمام ایران هستند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت مبلمان، افزود: نمایندگان مختلفی از اهم کشورهای بازار هدف صادرات مبلمان ایران، در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین مهمانانی از شهرستان ها نیز به این نمایشگاه دعوت شده اند.
نوروزی، در رابطه با بحث تاثیر برگزاری نمایشگاه مبلمان در توسعه بازارهای صادراتی اظهار داشت: ما در این نمایشگاه، فضای صادرات را آماده می کنیم و خریداران خارجی را به تولیدکنندگان وصل کرده تا این بستر به نتیجه برسد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: کلیه تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه شرکت می کنند، شناخته شده و شناسنامه دار هستند و برندهای مهمی نیز حضور دارند.. قطعاً بهترین تولیدکنندگان در این نمایشگاه شرکت کرده اند، پس در این نمایشگاه بازدید فرموده تا از امکانات آن بهره مند گردید.