نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

استقبال گسترده شرکت های داخلی و خارجی از هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران هاسپیتکس

محمود صدیقی مدیرعامل شرکت سپنتاس کیش و مدیر برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی: استقبال گسترده شرکت های داخلی و خارجی از هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران هاسپیتکس

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی، 12 کارگاه و همچنین یک همایش با هدف معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در کشور افغانستان برنامه ریزی شده است

محمود صدیقی مدیرعامل شرکت سپنتاس کیش و مدیر برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی در گفت وگو با اقتصاد و نمایشگاه با تشریح اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی، یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت سلامت در کشور است که با اهدافی نظیر  معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه ساخت، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولید کنندگان داخلی در جهت ارتقای کیفیت تولید، ایجاد ارتباط مستقیم و رودرو میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان نهایی به منظور آشنایی با نیازهای بازارمصرف، شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید و صادرات، برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال شرکت های داخلی و خارجی برای حضور در این نمایشگاه افزود: در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران هاسپیتکس، بیش از 130 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی در فضایی به وسعت 15 هزار متر مربع، کالاها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. این شرکت های خارجی از کشورهای انگلستان، استرالیا و فرانسه در این نمایشگاه حضور یافته اند.

صدیقی ادامه داد: در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران هاسپیتکس؛ طراحان، مشاوران، و پیمانکاران تجهیزات بیمارستانی وتاسیسات ساختمان بیمارستان نیز حضور دارند.

وی با اشاره به بخش های مختلف حضور پیمانکاران در حوزه بیمارستان سازی گفت: طراحی و اجرای فضای سبز، سقف و دیوار پوش ها، اتاق تمیز، مواد ضدعفونی کننده شیمیایی، تجهیزات اتاق های عمل و پزشکی، انواع تخت، مبلمان بیمارستان، سیستم های تصفیه و دفع فاضلاب، سیستم های اطفای حریق و نجات و ایمنی، تهویه مطبوع، تجهیزات اضطراری، دیزل ژنراتورها و… حوزه های مختلفی است که پیمانکاران در این زمینه دستاوردهای مختلف خود را معرفی کرده اند.

وی با اشاره به برنامه هایی که در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود؛ گفت: در هشتمین نمایشگاه بیمارستان سازی، 12 کارگاه و همچنین یک همایش با هدف معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در کشور افغانستان برنامه ریزی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که صنعت بیمارستان سازی کشور را چگونه ارزیابی می کنید گفت: صنعت بیمارستان سازی کشور در حال توسعه و گسترش است و امیدواریم که هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران هاسپیتکس، بتواند در بخش نوآوری و شکوفایی بیمارستان های مدرن به توسعه این صنعت کمک کند

. مدیر برگزاری نمایشگاه بیمارستان سازی گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که نیاز به بیمارستان داریم و برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به رشد شرکت‌ها، توسعه صادرات و صنایع مختلف مرتبط، حضور شرکت‌های خارجی و انتقال تکنولوژی کمک کند.

صدیقی در پایان از رئیس، معاونین و مدیران و کارشناسان سازمان توسعه تجارت ایران، مديرعامل و معاونين و مديران و كارشناسان شركت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران، روساي انجمن‌ها و روسا و معاونين نهادهای دولتی، شرکت‌های مشارکت کننده در نمایشگاه و حامیان مالی در برگزاری این نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد.