نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز به کارنمایشگاه های بین المللی تجهیزات آزمایشگاهی ایران ساخت و کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، نهادها و سیستم‌های نوین آبیاری امروز ۱۲ دی ماه با حضور مقامات و مسئولان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش  اخبار نمایشگاه ها، در یازدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات، مواد آزمایشگاهی و تست و آزمون پیشرفته ۳۳۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند و بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ محصول و تجهیزات جانبی ارائه شده است.

محصولات عرضه شده در این نمایشگاه در حوزه های سیزده گانه عبارت است از مهندسی پزشکی و زیست مواد، ارائه کنندگان خدمات کالیبراسیون، تجهیزات آزموزی با فناوری مناسب، مکانیک، شیمی و متالورژی، برق، الکترونیک، نرم افزار و شبیه ساز، عمران و ساختمان، تجهیزات و ماشین آلات در حوزه فناوری های راهبردی، نفت، گاز و پتروشیمی، مواد آزمایشگاهی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی و تجهیزات حوزه تست و آزمون صنعتی.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، نهادها و سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت 298 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، ترکیه و اسپانیا   در بخش‌های کشاورزی از جمله تأمین مواد اولیه، تأمین مواد خام، تأمین مواد صنایع بالادستی، کودها و سم‌ها، تأمین نهادها، تأمین نیروی انسانی، ابزارآلات و ماشین‌آلات کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و ارزآوری برپا شده است.

این نمایشگاه ها از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در ساعات ۸ صبح الی ۱۵ بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.