نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی با حضور 300 شرکت داخلی و خارجی

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت و صنعت آبکاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری امروز دوشنبه 13 آبان ماه با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مجتبی توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، سید محمد موسوی، معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، آندری اسلپنف، وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اورآسیا و مدیران و متخصصان این صنایع در سالن پنج نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

در بیست و سومین دوره این رویداد، نزدیک به 300 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و آخرین دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید مخاطبان قرار داده‌اند.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای متخصصان، فعالان و علاقه‌مندان صنعت رنگ و مواد شیمیایی کشور است تا با جدیدترین محصولات و فناوری‌های این حوزه آشنا شوند و با برقراری ارتباط با نمایندگان شرکت‌های داخلی و خارجی، زمینه‌های همکاری‌های تجاری و صنعتی را فراهم آورند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، کامپوزیت و صنعت آبکاری، از امروز 13 آذر تا 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.