نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بزرگترین نمایشگاه متالورژی خاورمیانه در تهران آغاز به کار کرد

بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) امروز جمعه 3 آذرماه با حضور اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، موسوی معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری، بیک زاده عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولین و مقامات در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران افتتاح شد.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، این نمایشگاه با مشارکت 639 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، چین، ایتالیا، ژاپن، ترکیه، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، هنگ کنگ، سوئیس، هند، روسیه، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک، امارات، اسلوونی، آفریقای جنوبی، مالزی، اتریش، آمریکا و سوئد در سالن های 5- 18-31-35-38a-38b-40-41-44 و فضای باز از تاریخ 3 تا 6 آذر ماه سالجاری از ساعت 8 صبح تا 15 در تهران دایر است.

در این نمایشگاه صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، فولاد، ریخته گری، قالب سازی، ماشین کاری، آهنگری، نسوزها، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی، فولاد و سایر گروه های مرتبط به نمایش گذاشته می شوند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی و خارجی فعال در حوزه متالوژی، ایجاد زمینه های همکاری و سرمایه گذاری مشترک، تبادل دانش و اطلاعات فنی و تخصصی و توسعه بازارهای صادراتی برای محصولات و خدمات متالورژی است.

در حاشیه این نمایشگاه، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف متالورژی برگزار خواهد شد.

گفتنی است که نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو) یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های متالورژی در منطقه خاورمیانه است که در تهران برگزار می شود.