نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی افتتاح شد

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی امروز جمعه 3 آذرماه با حضور دکتر آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بیک زاده عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولین و مقامات در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران افتتاح شد.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، در این رویداد ۱۴۴ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، عراق، عمان، ترکیه، قطر، ازبکستان و کنیا حضور دارند و محصولات خود را در زمینه های لوستر و قطعات مرتبط، انواع آباژور و میز آباژور، آینه و شمعدان، کنسول و مجسمه، انواع ساعت، ظروف پذیرایی، دکوری و لوکس، انواع آویز، شیشه، تزئینات بلوری و کریستالی، تولیدکننده لامپ های روشنایی و چراغ های تزئینی و سایر گروه های مرتبط عرضه می کنند.

این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بازدیدکنندگان و فعالان صنعت روشنایی است تا با جدیدترین محصولات و فناوری های روز دنیا در این زمینه آشنا شوند.

در حاشیه این نمایشگاه، نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان صنعت روشنایی برگزار می شود و آخرین دستاوردهای این صنعت به بحث و بررسی گذاشته می شود.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی یکی از بزرگترین نمایشگاه های تخصصی در این زمینه در منطقه خاورمیانه است.