نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پایان دو رویداد مهم صنعت و معدن ایران با دستاوردهای چشمگیر

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران و هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات، تجهیزات و صنایع وابسته تهران، با برگزاری موفق و استقبال گسترده مخاطبان و فعالان تخصصی حوزه صنعت و معدن، روز چهارشنبه 16 آبان ماه 1402 به کار خود پایان دادند.

عقد قراردادهای همکاری‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، آشنایی با بازار کشورهای حاضر در نمایشگاه، انتقال تجربه و دانش میان مشارکت‌کنندگان، و نمایش توانمندی‌ها و خدمات شرکت‌ها در نمایشگاه، از جمله ثمرات برگزاری این دو رویداد نمایشگاهی بودند.

علی‌اکبر تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در روز پایانی از این نمایشگاه‌ها بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولیدات صنعتی و پیشرفت‌های فعالان معدنی کشور قرار گرفت.

این دیدارها فرصتی را برای رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس فراهم کرد تا بدون واسطه از مشکلات فعالان صنعتی و معدنی کشور آگاه شود.

تالارپشتی در این بازدید، حضور شرکت‌های خارجی، به‌ویژه شرکت‌های چینی، در نمایشگاه‌های ایران را فرصت بسیار مناسبی ارزیابی کرد و گفت: حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌های ما اتفاق بسیار مثبتی است. هرچقدر خارجی‌ها از نمایشگاه‌های ما استقبال کنند، به همان اندازه در حوزه اقتصاد و صنعت به نفع ما خواهد بود.

وی افزود: حضور خارجی‌ها باعث می‌شود که شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی کشور بر اساس ظرفیت‌های خود و توانمندی آنها تصمیم بگیرند که با کدام شرکت همکاری کنند.