نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور پررنگ شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، برگزار کننده پاویون ایران در ششمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین از حضور پررنگ تجار و بازرگانان ایرانی در این رویداد خبر داد.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه های بین‌المللی، سید احمدرضا علائی طباطبایی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین‌المللی با اشاره به پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین گفت: پیشتر حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه محدود بود اما با ایده ارائه شده توسط مرکز توسعه تجارت ایران در چین، حضور نامحدود شرکت های ایرانی در بستر متاورس و مانیتورهای نمایشگاه امکان پذیر خواهد بود که هم هزینه حضور در نمایشگاه کاهش یافته و هم فرصت حضور توسط شرکت های ایرانی از دست نمی رود.

وی افزود: پاویون ایران در دو بخش تجاری با فضایی به وسعت ۱۲۱۷ مترمربع و بخش ملی در فضایی به متراژ ۱۳۶ متر مربع فعالیت دارد. در بخش تجاری پاویون ایران، محصولاتی از گروه های کالایی پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی، کالاهای مصرفی، مواد غذایی و پتروشیمی به نمایش گذاشته شده است.

طباطبایی در ادامه به مزایای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی واردات چین اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای بازرگانان ایرانی است تا محصولات و خدمات خود را به بازار بزرگ چین معرفی کنند. همچنین مشارکت کنندگان در این نمایشگاه می توانند با خریداران بالقوه از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و بازارهای جدیدی را برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی واردات چین از تاریخ 14 تا 19 آبان ماه (5 تا 10 نوامبر) در شهر شانگهای  میزبان بازرگانان و فعالان اقتصادی از سراسر دنیا است.