نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از ۲۳ تا ۲۶ مهرماه؛
برگزاری نمایشگاه های بین المللی صنعت نساجی و پوشاک

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی و یازدهمین نمایشگاه بین‌ المللی پوشاک ایران از ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌ المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش اخبار نمایشگاه ها، این دو رویداد فرصت بسیار مناسبی در اختیار تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر دست اندرکاران صنعت نساجی و پوشاک قرار خواهد داد تا ضمن رقابت با شرکت های خارجی و بهره مندی از آخرین پیشرفت های این حوزه، با استفاده از دانش و تخصص خود، توانمندی های صنعتگران داخل را در معرض قضاوت مخاطبان قرار دهند.
معرفی دستاوردها، ظرفیت هـا و توانمندی های کارخانه ها و شرکت های داخلی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه ها، ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و صادرات و افزایش بازدهی تولید داخلی، از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ها است.
نمایشگاه های بین المللی صنعت نساجی و پوشاک از ۲۳ مهرماه به مدت ۴ روز در ساعات ۸ الی ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.