نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری مهمترین رویداد صنعت غلات آرد و نان در تهران

علی معین جهرمی، مدیرعامل شرکت گروه تجارت اطلاعات کوشا: برگزاری مهمترین رویداد صنعت غلات آرد و نان در تهران

علی معین جهرمی، مدیرعامل شرکت گروه تجارت اطلاعات کوشا (ITG) و برگزارکننده پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه اعلام کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان، در فضایی بالغ بر 14هزار مترمربع با حضور 143 شرکت داخلی و خارجی در روزهای 16 الی 19 شهریور 1402 در تهران برگزار خواهد شد.

معین جهرمی با اشاره به مهمانان بین‌المللی حاضر در پانزدهمین نمایشگاه صنعت غلات، آرد و نان، اظهار کرد: آقای خوزه فرناندز دبیرکل اتحادیه جهانی نان یکی از مهمانان برجسته این رویداد است. همچنین، زیرساخت‌های لازم برای اعزام هیئتی از ایران به بزرگ‌ترین نمایشگاه آرد، نان و شیرینی جهان (IBA) که ماه آینده در مونیخ برگزار خواهد شد، فراهم شده‌است تا بتوانیم از آخرین تحولات روز دنیا در این صنعت مطلع شویم.

معین جهرمی با تأکید بر تحقق اهداف از پیش تعیین‌شده در این نمایشگاه، اظهار کرد: فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف غلات، آرد و نان، افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت غلات، آرد و نان، ایجاد بستر صادراتی در راستای حمایت از تولیدات داخلی و شرکت های دانش بنیان، بستر سازی لازم جهت ارائه حداکثری ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های صنعت غلات آرد، نان، ماکارونی و پاستا و ایجاد بستر تعامل و همکاری های بیشتر در صنعت آرد و نان کشور از جمله مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان است.

وی افزود: به منظور افزایش ارزش بهره‌وری در این رویداد، برنامه‌های جانبی متعددی پیش بینی شده است. از جمله این برنامه‌ها، برگزاری حدود 9 کارگاه آموزشی با رویکرد تخصصی در زمینه‌های گوناگون مانند تولید آرد، فرآوری خمیرمایه، مهارت‌های حوزه فروش و مدیریت و… است. این کارگاه‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا از تجربیات و دانش متخصصان معتبر در این صنعت بهره‌مند شوند.

همچنین، از دیگر برنامه‌های جذاب نمایشگاه، رویداد پخت انواع نان در روزهای آتی است که به صورت عملی و تجربی برگزار می‌شود. این فعالیت ارزشمند به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا مهارت‌های خود در تهیه نان و محصولات نانوایی را ارتقاء دهند و با تکنیک‌های جدید و به‌روز در این حوزه آشنا شوند.

علاوه بر این برنامه‌ها، یکی از اقدامات کلان این نمایشگاه، برگزاری جلسات (B2B) با حضور مهمانانی از کشورهایی چون روسیه، اکراین و ترکیه است. این جلسات با هدف ایجاد فرصت‌های همکاری و توسعه روابط تجاری با شرکای بین‌المللی در حوزه صنایع غلات، آرد و نان برگزار می‌شوند.