نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایش آخرین محصولات و فناوری‌های روز دنیا در دهمین نمایشگاه بین‌المللی

وحید طیبی نژاد رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاهی چیستا: نمایش آخرین محصولات و فناوری‌های روز دنیا در دهمین نمایشگاه بین‌المللی

طیبی‌نژاد، برگزارکننده دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته تهران (IBIE)، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه گفت: اصلی‌ترین هدف نمایشگاه نوشیدنی‌ها، بسترسازی جهت صادرات صنایع نوشیدنی و آشنایی مخاطبان عام با آخرین محصولات و فناوری‌های روز دنیا در حوزه نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

طیبی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، در فضایی بالغ بر 15هزار مترمربع و با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی از تاریخ 16 الی 19 شهریورماه 1402 برگزار شده است

وی افزود: در این نمایشگاه، به‌طور مستقیم 5 شرکت خارجی از کشورهای هند، سریلانکا، ترکیه، چین و تایوان حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را همپا با شرکت‌های داخلی در عرصه نوشیدنی‌ها، به نمایش می‌گذارند و برنامه‌های جانبی متنوعی هم برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌ شده است.

وی افزود: همچون سال گذشته، رویدادهای بسیار متنوعی را برای شرکت‌ها و بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌ایم و سعی کرده‌ایم برنامه‌هایی که سایر کشورها در نمایشگاه‌هایشان برای مخاطبان خود اجرا می‌کنند را بومی‌سازی و عرضه نماییم تا فضای نمایشگاه، بیش از پیش پویا شود.

برگزارکننده دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، در انتها با تأکید بر دستاوردهای مورد انتظار از این رویداد، اظهار نمود: مهم‌ترین دستاورد برای ما از این رویداد، توسعه صنعت نوشیدنی به‌عنوان بزرگ‌ترین بخش از صنایع غذایی دنیا است. امیدواریم بتوانیم بسترهای مناسبی را برای صادرات محصولات داخلی فراهم کنیم و همچنین، این رویداد بستری شود برای آشنایی تولیدکنندگان با آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین صنعت نوشیدنی در کشورهای پیشرفته.