نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از یکم تا هفتم شهریورماه؛ سی امین نمایشگاه فرش دستباف ایران برگزار می شود

سی امین نمایشگاه فرش دستباف ایران با محوریت توسعه صادرات از یکم تا هفتم شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، نمایشگاه فرش دستباف ایران به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های فرش دنیا با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت تولیدی و صادراتی در فضایی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع  و در 4 سالن نمایشگاهی برپا می شود.

در این رویداد، انواع فرش‌های دستباف در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف، قالی و قالیچه، تابلو فرش‌های مختلف و دیگر دست بافته‌های هنرمندان ایرانی عرضه خواهد شد و فضایی بسیار متنوع و رنگارنگی را در معرض دید مخاطبان قرار داده می‌شود.

این نمایشگاه با تمرکز بر موضوع‌های تخصصی و صادراتی و همچنین فروش داخلی برپا می‌شود و برترین نمونه‌های فرش‌های عتیقه و معاصر ایران در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

افزایش تولید و صادرات در کنار فروش داخلی، معرفی ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، برنامه ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بستر‌های مناسب برای سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری ده‌ها نشست تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، نمایش بافت فرش و قالی در فضای نمایشگاهی، برپایی ایستگاه نقاشی با موضع بافت فرش برای کودکان و اجرای گروه‌های موسیقی محلی، از جمله برنامه‌های جانبی سی امین نمایشگاه فرش دستباف ایران است.

حضور هیئت‌های بازرگانی و تجاری از کشور‌های مختلف جهان در این نمایشگاه و بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان و تعامل رو در رو با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی برای مذاکرات تجاری فرصتی است که می‌تواند در توسعه زنجیره ارزش فرش دستباف از تولید، اشتغال تا صادرات مثمر ثمر باشد.

سی امین نمایشگاه بین المللی صنعت فرش دستباف از به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.