نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور افتتاح شد

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور صبح امروز ۱۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: صنعت مالی کشور رو به رشد است و شاهد خلاقیت‌هایی در این حوزه هستیم.

سید احمدرضا علایی بیان کرد: در این دوره میزان شرکت‌کنندگان ۲۰۰ درصد رشد داشت و ۱۳۶ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که بیان کننده ظرفیت ۲۶۰ شرکت است.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین ویژگی صنعت مالی کشور رسوخ فناوری جدید است و در پنج سال اخیر شاهد خلاقیت متعدد در این صنعت بودیم که در قالب استارت آپ‌ها تجاری و اجرایی شدند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران درباره مهم‌ترین رخدادهای این نمایشگاه گفت: ضمانت‌نامه بانکی در این نمایشگاه افتتاح می‌شود و در کنار آن یکی از ابعاد اجرایی شدن حذف ارز خارجی از مبادلات را شاهد خواهیم بود.

نمایشگاه بین المللی صنعت مالی که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا می‌گردد، گفرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی نمایند.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه، مالیات، و گمرک) تا ۱۹ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.