نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت اوگور، پیشتاز در تولید مبلمان مدرن با استانداردهای جهانی

شرکت اوگور با تکیه بر تجربه درخشان خود، همچنان به عنوان یکی از پیشگامان صنعت مبلمان در کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد و با ترکیب سبک‌های مدرن جهانی و کیفیت بالا، محصولاتی منحصر به فرد را به بازار عرضه می‌کند.

رضا اسدللهی، مدیرعامل شرکت اوگور در گفت و گو با هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه به تشریح فعالیت‌های این شرکت در صنعت مبلمان پرداخت.

وی با اشاره به تاریخچه فعالیت های این شرکت اظهار داشت: اوگور از سال 89 فعالیت خود را در زمینه تولید مبلمان راحتی و محصولات جانبی از جمله جلومبلی، عسلی، تی‌وی کنسول و نهارخوری و صندلی آغاز کرده است.

اسدللهی با اشاره به کیفیت بالای محصولات این شرکت افزود: تمامی محصولات ما از گارانتی دو ساله برخوردار هستند . این گارانتی، تنها یک تعهد نیست بلکه نمادی از خدمات پس از فروش قوی ماست که تضمین‌کننده کیفیت و پشتیبانی مستمر ما از محصولاتمان می‌باشد.

وی با تاکید بر اجرای به برنامه‌های بلندمدت شرکت برای صادرات، بر هدف‌گذاری برای افزایش سهم صادرات تصریح کرد: با اجرای استراتژی‌های نوین بازاریابی، شرکت آماده است تا جایگاه خود را در بازارهای جهانی مستحکم‌تر کند.

مدیرعامل اوگور ضمن تأکید بر اهمیت نوآوری در طراحی، به ارائه دیدگاهی جامع‌تر از رویکرد شرکت پرداخت. وی با اشاره به الهام‌گیری از پیشگامان صنعت مبلمان ترکیه و ایتالیا، بر تلاش مستمر تیم طراحی برای ارائه محصولات روزآمد و متناسب با سلیقه‌های معاصر تأکید کرد. این رویکرد نه تنها در انتخاب سبک‌های مبلمان، بلکه در جزئیات ظریف‌تر همچون نوع پارچه، کیفیت دوخت و رنگ‌آمیزی نیز نمود پیدا می‌کند. به این ترتیب، محصولات ارائه شده توسط شرکت، علاوه بر زیبایی بصری، از استانداردهای کیفی بالایی برخوردار بوده و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای مشتریان رقم می‌زنند. این رویکرد مبتنی بر نوآوری و توجه به جزئیات، شرکت را در جایگاهی ممتاز در صنعت مبلمان قرار داده و به آن امکان رقابت موفق در بازارها را می‌دهد.

اسدللهی در پایان گفت: با حضور پررنگ در نمایشگاه مبلمان امسال، فرصتی مغتنم برای معرفی محصولات جدید و نوآورانه خود فراهم کرده‌ایم. ما در این رویداد مهم، میزبان ویژه ای برای تمامی بازدیدکنندگان خواهیم بود تا بتوانیم به صورت مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و نیازهای آن‌ها را بهتر بشناسیم