نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران: نمایشگاه ساختمان در موعد مقرر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

 معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران شایعات مربوط به تغییر محل برگزاری نمایشگاه ساختمان را رد کرد.

دکتر علی مطیع جهانی، معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها، تأکید کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه ساختمان مطابق با تاریخ‌های اعلام‌شده قبلی، از ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه 1403، در مکان تعیین شده قبلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شایعات منتشر شده در خصوص تغییر مکان این نمایشگاه، اظهار داشت: این شایعات کاملاً بی‌اساس است و نمایشگاه ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مطیع‌جهانی یادآور شد: این نمایشگاه از جنبه های بین المللی به عنوان یک رویداد مهم تجاری در کشور محسوب می‌شود و هرساله حضور فعال تولیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان از کشورهای مختلف در این نمایشگاه بسیار پررنگ است.

وی ادامه داد: نمایشگاه ساختمان امسال از جنبه هایی بسیار حائز اهمیت است اول اینکه در سال جهش تولید با مشارکت مردم شاهد حضور فعال تولیدکنندگان این صنعت خواهیم بود و از جنبه دیگر این رویداد مورد توجه دولت در راستای تولید مسکن در کشور است. لذا برگزاری این رویداد در فضای حداکثری نمایشگاهی مورد تاکید بوده و برنامه‌ریزی‌های بسیار مهمی به لحاظ کیفیت و کمیت نمایشگاه در دستور کار است.