نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آغاز ثبت‌نام دومین نمایشگاه تخصصی کسب‌وکارهای آنلاین، اپلیکیشن و هوش مصنوعی(Appex)

مجری برگزارکننده نمایشگاه تخصصی کسب و کارهای آنلاین، اپلیکیشن و هوش مصنوعی، اعلام کرد: دومین دوره نمایشگاه تخصصی کسب‌وکارهای آنلاین، اپلیکیشن و هوش مصنوعی از ۲ تا ۵ بهمن ماه در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود. این نمایشگاه که تنها رویداد تخصصی در حوزه کسب‌وکارهای آنلاین است، از ساعت ۱۲ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش اخبار نمایشگاه‌ها، علی معین‌جهرمی در نشست خبری این رویداد اظهار کرد: هر صنعتی که در جامعه فعالیت می‌کند، نیازمند هویت است و برگزاری یک نمایشگاه مستقل می‌تواند به ایجاد این هویت و تأثیرگذاری بیشتر کمک کند. به همین دلیل، این نمایشگاه به صورت مستقل برگزار می‌شود تا اکوسیستم کسب‌وکارهای آنلاین بتواند رشد کند.

او افزود: گروه‌های کالایی حاضر در این نمایشگاه شامل کسب‌وکارهای آنلاین، اپلیکیشن‌ها، توسعه‌دهندگان، شتاب‌دهنده‌ها، کسب‌وکارهای نوپا، سرمایه‌گذاران، اپراتورهای تلفن همراه، خدمات تبلیغات دیجیتال، فعالین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولیدکنندگان محتوا، فعالان فین‌تک، مراکز رشد و پارک‌های علمی و فناوری، مشاورین و برنامه‌ریزان دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، بلاکچین و رمزارزها، بازی‌های رایانه‌ای و ابزارهای هوش مصنوعی خواهد بود.

معین‌جهرمی با بین اینکه این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۴۳۰۰ متر مربع برگزار می‌شود، یادآور شد: برای راحتی بازدیدکنندگان، ورودی مترو مخصوص نمایشگاه در آن چهار روز باز خواهد بود.

او درباره شرایط ثبت‌نام توضیح داد: هزینه زمین خالی برای غرفه‌ها متری ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که با ارزش افزوده و دیگر خدمات، این رقم تغییر خواهد کرد. سال گذشته ۸۷ مشارکت‌کننده در نمایشگاه حضور داشتند و تا امروز ۱۳ واحد ثبت‌نام قطعی کرده‌اند، در حالی که ۴ مشارکت‌کننده از حضور در این دوره انصراف داده‌اند.

مجری برگزار کننده این‌رویداد با بیان اینکه ثبت‌نام برای این دوره از طریق سایت Appex.ir آغاز شده است، ادامه داد: همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از استارتاپ‌ها تا سقف ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ارائه می‌دهد.

معین جهرمی در پایان گفت: سال گذشته بیش از ۷ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و مهم‌ترین دستاورد آن، تولد برند Appex بود. چشم‌انداز ما برای این رویداد، بین‌المللی شدن آن است.