نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دانش‌بنیان‌ها به دو نمایشگاه در چین و ازبکستان اعزام می‌شوند

هیاتی از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی به منظور شرکت در نمایشگاه چاینانو موسوم به «CHInano» عازم چین می‌شوند.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه و کنفرانس چاینو «CHInano» طی روزهای دوم تا چهارم آبان ماه ۱۴۰۳ در شهر سوجو چین برگزار می‌شود و طی آن دانش‌بنیان‌های ایرانی به عرضه محصولات و ارائه توانمندی‌های خود در حوزه نانو می‌پردازند.

این نمایشگاه و کنفرانس که با هدف ایجاد یک پلتفرم محوری برای ارتباطات و تبادلات بین المللی در زمینه نانوفناوری برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین رویداد نانوفناوری چین است که از بخش‌های مختلف، از جمله سخنرانی صاحب‌نظران حوزه نانو، جلسات تخصصی و همایش‌های کاربردی، نمایشگاه، مسابقه و جلسات همتایابی تشکیل شده و بر موضوعاتی مانند مواد نانویی، نیمه‌رساناهای نسل سوم، کاربردهای نانو در حوزه سلامت، انرژی و فناوری پاک، نانوزیست‌فناوری تمرکز دارد.

همچنین هیاتی دیگر از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی  به منظور شرکت در نمایشگاه ساختمان ازبکستان «UzStroyExpo» عازم این کشور می‌شوند.

در جریان این نمایشگاه که از ۸ تا ۱۰ آبان ۱۴۰۳ در شهر تاشکند ازبکستان دایر خواهد شد، دانش‌بنیان‌های کشورمان به عرضه محصولات و ارائه توانمندی‌های خود در حوزه صنعت ساختمان می‌پردازند.

محورهای نمایشگاه ساختمان ازبکستان که همه ساله فناوری‌های جدید و محصولات متنوع شرکت‌های مختلف در زمینه صنعت ساختمان را معرفی می‌کند؛ ماشین‌آلات و تجهیزات ساختمانی، مصالح ساختمانی و نازک کاری، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و دکوراسیون داخلی را شامل می‌شود.

در همین راستا و در حاشیه برپایی این نمایشگاه، شرکت‌های دانش بنیان ایرانی ضمن شناسایی مشتریان بالقوه خود در رایزنی با هیات‌های تجاری خارجی، مذاکرات با کسب و کارها را نیز انجام خواهند داد و از زیرساخت‌های نوآوری فناوری کشور ازبکستان بازدید خواهند کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۳۱۰۳۴۳۳ و ۰۹۰۳۳۹۴۶۰۱۴ تماس بگیرند.