بر اساس آمار گوگل آنالیتیکس بیش از ۱۰۰ هزار نفر در 30 روز اخیر از صفحات تخصصی پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها بازدید کرده اند.
به گزارش اقتصاد و نمایشگاه، در ابتدای زمستان سال جاری شاهد برگزاری نمایشگاه های صنعت مبلمان به عنوان بزرگترین رویدادهای تجاری در صنعت چوب و مبلمان ایران بودیم، برگزاری نمایشگاه های صنعت مبلمان با توجه به نقش این صنعت در توسعه، ایجاد اشتغال و افزایش توانمندی های داخلی از اهمیت قابل توجه ای برخوردار است و با استقبال چشمگیری نیز از سوی مردم و فعالان این حوزه مواجه شد. پایگاه خبری اخبار نمایشگاه در صفحات تخصصی صنعت مبلمان منزل و اداری، با پوشش ویژه خبری به انعکاس اخبار، گزارش های تصویری و مصاحبه با برندهای برتر حاضر در نمایشگاه پرداخت که به گواه آمارهای استخراج شده از گوگل آنالیتیکس با استقبال چشمگیری از سوی مردم و فعالان اقتصادی و تجاری مواجه شده است.
گروه رسانه ای صنعت نمایشگاهی ایران، با سابقه ترین و پرمخاطب ترین رسانه صنعت نمایشگاهی در کشور است که از سه رسانه هفته نامه اقتصاد و نمایشگاه، پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها و کتاب سال صنعت نمایشگاهی تشکیل شده است.
گزارش پیش رو، گزیدهای از آمار و نرخ بازدیدکنندگان پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها است که از گوگل آنالیتیکس استخراج شده است. گوگل آنالیتیکس یک ابزار تحلیلگر شرکت گوگل می باشد. این ابزار تحلیلگر میتواند اطلاعات بسیار کاملی را دربارۀ ترافیک ورودی در اختیار مدیران یک وبسایت قرار دهد. اطلاعاتی که میتواند نقش بسیار مهمی را در بهینهسازی یک وبسایت، شناخت کاربران، جذب بیشتر مخاطبان و پیشرفت آن ایفا کند.
آمار بازدید یک ماه اخیر از صفحات تخصصی نمایشگاه ها
بر اساس آمار یک ماهه گذشته از صفحات رویدادهای تخصصی نمایشگاهی که از گوگل آنالیتیکس استخراج شده است، 106 هزار کاربر از صفحات تخصصی عناوین نمایشگاهی در سایت اخبار نمایشگاه ها بازدید کرده اند که یک رکورد بی نظیر در بین وبسایت های خبری در حوزه نمایشگاهی است.
34 هزار بازدید در هفته برگزاری نمایشگاه مبلمان
بر اساس این آمار 34 هزار نفر در هفته برگزاری نمایشگاه های صنعت مبلمان ایران از پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها بازدید کردند و در روزهای برگزاری نمایشگاه ها به طور میانگین 7 هزار نفر به صفحات تخصصی اخبار نمایشگاه ها مراجعه کردند.