نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
چوکات

درخشش چوکات در صنعت چوب و مبلمان کشور

نويد ملايري مديرعامل «شرکت چوکات»: درخشش چوکات در صنعت چوب و مبلمان کشور

شرکت چوکات در سال 87 فعاليت خود را در زمينه ساخت انواع ميز و صندلي چوبي آغاز کرده و در طي فعاليت خود موفق شده ضمن کسب جايگاه مستحکم در بازار، رضايت مشتريان را کسب کند.

اقتصاد و نمايشگاه به مناسبت برگزاري نمايشگاه بين المللي صنعت مبلمان که از 2 تا 5 دي ماه 1400 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران در حال برگزاري است با نويد ملايري مديرعامل شرکت چوکات، گفت و گويي انجام داده است که مي خوانيد:

لطفا ضمن معرفي خود تاريخچه اي از فعاليت هاي شرکت چوکات را براي مخاطبان ما تشريح کنيد؟

من نويد ملايري متولد تهران در سال 1347، متاهل و داراي دو فرزند هستم. تحصيلات خود را در زمينه نقشه كشي صنعتي به اتمام رساندم، حدود سي سال در حوزه توليد چوب فعاليت دارم كه هجده سال آن صرفا در زمينه دكوراسيون و مبلمان بوده است.  ابتدا شرکت دلتاگرام از سال 1387 فعاليت خود را در زمينه ساخت ميز و صندلي چوبي مورد استفاده در آشپزخانه و فضاهاي داخلي، آغاز کرده و برند ما با نام دلتا گراف فعاليت مي کرده است ولي به تازگي بنا به برخي دلايل نام برند را به چوكات تغيير داده ايم.

محصولات شرکت چوکات چه ويژگي هايي دارد؟ و از چه نوع مواد و استانداردهايي استفاده مي کنيد

محصولات مجموعه چوكات بر مبناي طراحي مدرن با استفاده از ماشين آلات روز دنيا و متريال پلي وود( چوب چند لايه)  توليد مي شود كه كمتر در ايران مورد توجه قرار مي گيرد و به دليل استحكام و زيبايي بيشتر نسبت به مواد مشابه داراي کيفيتي بي همتا در بازار است.

در حال حاضر چه تعداد پرسنل با شرکت چوکات همکاري مي کنند و چه برنامه اي براي افزايش اشتغالزايي وظرفيت توليد و تنوع محصول داريد؟

مجموعه چوكات با سي نفر پرسنل مجرب در مساحتي بالغ بر دوهزار و پانصد متر در شهرك صنعتي خاوران  فعاليت مي کند و در صورت بهبود وضعيت کلي اين صنعت با اجراي طرح هاي توسعه اي،  نيروهاي جديدي را جذب خواهيم کرد و افزايش توليد خواهيم داشت.

در زمينه مشتري مداري چه گام هايي برداشته ايد؟

يکي از اصول مهم و کليدي ما در مجموعه چوکات رعايت اصل مشتري مداري و احترام به سليقه مشتريان است. ما اين اصل را از مرحله طراحي تا تحويل محصول به مشتريان مورد توجه قرار مي دهيم، عرضه توليدات با کيفيت و متنوع براي سلايق مختلف جزو ويژگي هاي مهم محصولات شرکت چوکات است، مشتري مداري در بازار مبل و چوب يکي از با اهميت ترين اهداف شرکت ها محسوب مي شود و خدمات و نظارت مستمر و ارزيابي محصولات بازار به طور مستمر مورد توجه است و در اين زمينه، هماهنگي لازم صورت گرفته و رفع هرگونه ايراد در توليد محصول نيز از جمله اقدامات ما در اين زمينه بوده است.

وضعيت فروش و نمايندگي کالاهاي چوکات چگونه است؟

مجموعه چوکات داراي  نمايندگي در  بيش از 20 شهر ايران، شامل شهرهاي چالوس، رامسر، نمک آبرود، کلارآباد، تنکابن، رشت، لاهيجان، اراک، ملاير، کيش، اراک و… است.

مهمترين هدف چوکات از حضور در نمايشگاه بين المللي صنعت مبلمان چه بوده است و در اين نمايشگاه از چه محصولات جديدي رونمايي مي کنيد؟

هدف ما از شرکت در نمايشگاه، حضور در بازار، ارتباط با توليد کنندگان، مشتريان و اطلاع از آخرين نوآوري ها و دستاوردهاي اين صنعت است، با حضور فعال در نمايشگاه تخصصي مبلمان ضمن معرفي محصولات و برند چوكات، نمايندگان فروش جديدي را جذب خواهيم کرد و نيم نگاهي نيز به بازارهاي حوزه خليج فارس خواهيم داشت. از سوي ديگر 80 درصد طرح هاي ارائه شده از سوي چوکات در نمايشگاه هاي بين المللي مبلمان براي اولين بار رونمايي مي شود.

 چه مشکلات و موانعي سد راه توليد است و راهکار شما براي رفع آن ها چيست؟

افزايش قيمت مواد اوليه مورد استفاده در توليدات ما، بزرگترين چالش و مانعي است که با آن روبرو هستيم، افزايش قيمت مواد اوليه تاثيري زيادي در گراني و تغيير قيمت و کاهش قدرت خريد مردم دارد. از ابتداي سال گذشته قيمت مواد اوليه سه برابر شده است که تاثير زيادي بر روي قيمت نهايي گذاشته است و محصولات ما نيز با افزايش 2 برابري قيمت روبرو شده است. مواد اوليه ما از کشور روسيه وارد و با چندين واسطه به دست ما مي رسد که وجود همين واسطه ها در افزايش قيمت مواد اوليه نقش زيادي داشته است. مسئله دوم تهيه مواد اوليه است که در بيشتر اوقات با سختي هاي فراواني همراه است، بحث کمبود پرسنل متخصص نيز از ديگر مشکلات عمده اي است که با آن دست و پنجه نرم مي کنيم.