نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لزوم به کارگیری ابزارهای بازاریابی و تبلیغات با رویکردی آینده نگرانه

دکتر سید علی اعتدالی، نماینده انجمن تبلیغات آسیا در ایران، در حاشیه گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته درگفتگو با رسانه نمایشگاه گفت: اولویت امروزه در به کارگیری ابزارهای بازاریابی و تبلیغات، مفهوم آینده، نه به معنای آینده‌ای دور از دسترس و تخیلی، بلکه به معنایی محقق با رویکردی واقع‌گرایانه است.

وی در ادامه اظهارداشت: انقلاب صنعتی چهارم مقتضیات خاص خود را داراست و همگی باید خود را برای این تحولی که دیروقتی است آغاز شده‌است آماده‌کنیم.

صنعت تبلیغات دیگر به چند ابزار ساده با کارکردی معین خلاصه نمی‌شود بلکه امروز علوم دیگری نیز همچون عصب‌شناسی، روان‌شناسی و حتی مفاهیم بینارشته‌ای همچون آینده‌پژوهی نقش دارند.

مارکتینگ هم چه به معنای بازاریابی و بازارسازی سنتی جای خود را به مفهوم و معنی جدید آن سپرده‌است و تلفیق رفتارشناسی و روان‌شناسی رفتاری به کمک آمده‌است تا رفتار مصرف‌کننده را مورد بررسی قراردهد. وی در انتها با بیان اینکه وقتی می‌شنویم رقابت برای تسلط بر هوش مصنوعی خیلی وقت است که آغاز شده؛ باید برای کسب و کار و برندهایمان نگران باشیم؛

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه هایی که در آینده در دوران پساکرونا برگزار می شوند؛ بتوانند نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا نمایند.