نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گردهمایی صدها شرکت تولیدی و تجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران


بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار، نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، ششمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته صبح امروز ۲۳ آذرماه با حضور دکتر زمانی مشاور وزیر صمت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و سایر مقامات افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و نمایشگاه؛ نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهشی برای چهارمین سال متوالی به طور همزمان با نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، نمایشگاه بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته برگزار می‌شود.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار با حضور 76 شرکت داخلی و در فضای نمایشگاهی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع تا 26 آذر ماه 1400 از ساعت 8 الی 3 برگزار می شود.
نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت با حضور 351 شرکت داخلی و در فضای نمایشگاهی به مساحت بیش از 20 هزار متر مربع تا 26 آذر ماه 1400 از ساعت 8 الی 3 برگزار می شود.
ششمین نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی بازار با حضور 91 شرکت داخلی و 2 شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، دانمارک و سوئیس در فضای نمایشگاهی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع تا 26 آذر ماه 1400 از ساعت 8 الی 3 برگزار می شود.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور 110 شرکت داخلی و در فضای نمایشگاهی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع تا 26 آذر ماه 1400 از ساعت 8 الی 3 برگزار می شود
گفتنی است این نمایشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران تا تاریخ 26 آذر ماه برپاست.