نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رونمایی از مراحل بسته بندی وکیوم فرمینگ در نمایشگاه چاپ و بسته بندی

یوسف گوران مدیرعامل «گروه سرو آزاد سایان» مطرح کرد: رونمایی از مراحل بسته بندی وکیوم فرمینگ در نمایشگاه چاپ و بسته بندی

گروه سرو آزاد سایان با سابقه بیست سال فعالیت در صنعت چاپ با داشتن مدرن ترین دستگاه ها و ماشین آلات به عنوان یکی از برترین برندهای صنعت چاپ و بسته بندی مطرح شده است.در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته با یوسف گوران مدیرعامل گروه سرو آزاد سایان گفت و گویی انجام داده ایم که می خوانید:
لطفا تاریخچه ای از فعالیت هایی شرکت سرو آزاد سایان را تشریح کنید؟
مجموعه سرو آزاد سایان دارای 20 سال سابقه در صنعت چاپ ایران است و با داشتن مدرن ترین دستگاه ها و ماشین آلات، تولید انواع بسته بندی های مقوایی و وکیوم برای محصولات دارویی،جعبه های آرایشی و بهداشتی و قطعات خودرو را به صورت کاملا تخصصی انجام می‌دهد.
شرکت ما در زمینه بسته بندی وکیوم فرمینگ را به عنوان یکی از بروزترین و مقرون به صرفه ترین روش ها به مشتریان خود ارائه می دهد. این نوع بسته بندی شاخصه هایی نظیر زیبایی و رویت محصول، تک پک بودن یا بسته بودن فضای بسته بندی، پلمپ بودن، قابلیت تحمل وزن نسبتا زیاد، انعطاف پذیری بالا و امکان سفارشی سازی برای هر نوع محصولی در اندازه و ابعاد مختلف را دارا می باشد.
لطفا مراحل بسته بندی وکیوم فرمینگ را برای مخاطبان ما شرح دهید؟
بسته بندی وکیوم فرمینگ شامل در سه مرحله انجام می شود که شامل تولید طلق،کارت پشت بسته بندی و کوتینگ چسب بلیستر است. اکثر شرکت ها با توجه به تجهیزات و امکانات خود تنها توانایی انجام یک یا دو مرحله از این نوع بسته بندی را دارند و ما تنها شرکتی در ایران هستیم که تمامی مراحل و حتی کار پرس و اسمبلینگ را انجام می دهیم.
چه ارزیابی از جایگاه سرو آزاد سایان در بازار دارید؟
در زمینه بسته بندی وکیوم فرمینگ هیچ رقیبی نداریم و در بحث بسته بندی مقوا یا جعبه جزو 10 برند برتر ایران محسوب می شویم.
میزان تولیدات شما چقدر است؟
تولید روزانه مجموعه ما بالغ بر یک و نیم میلیون جعبه و بین 100 تا 200 هزار بسته وکیومی است.
صادرات نیز دارید؟
ما در گذشته دو دسته مشتری خارجی داشتیم که یک سری محصولات آنها به صورت فله ای وارد ایران می شد و ما مطابق با استانداردهای روز جهانی و لایسنس آن ها کار بسته بندی را انجام می دادیم و دسته دیگر نیز بسته بندی های ما را خریداری می کردند اما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم و موانع گمرکی دیگر امکان همکاری با مشتریان خارجی مقدور نیست..
این صنعت با چه مشکلات و موانعی مواجه است؟
یکی ازبزرگترین معضلات این صنعت، عدم ورود دستگاه ها و ماشین آلات روز جهانی است و واحدهای صنعتی ناچار به استفاده از دستگاه های قدیمی هستند و با توجه به اینکه این دستگاه ها مکانیکی هستند؛ پس از مدتی مستهلک می شوند و نیازمند تعمیر و سرویس دهی هستند، اما از سوی دیگر شرکت مادر تولیدکننده این دستگاه ها به دلیل تحریم‌ها به ایران قطعه نمی‌دهد،در نتیجه این دستگاه ها از خط تولید خارج می شود.
مشکل بعدی ما ناهماهنگی میان ارگان های مختلف است مثلا ما جوازی را برای یک محصول مشخص از طرف گمرگ و اداره ثبت می گیریم، اما متاسفانه اداره فرهنگ و ارشاد مانع انجام کار می شود، این عدم هماهنگی باعث ضربات جبران ناپذیری به تولیدکنندگان شده است و باید تدابیر لازم برای رفع این معضل اندیشیده شود.
در نمایشگاه امسال از چه محصولی رونمایی می کنید؟
با توجه به اینکه بسته بندی وکیوم فرمینگ هنوز در بازار داخلی جا نیفتاده و حتی خیلی از افراد فکر می کنند این نوع بسته بندی در ایران وجود ندارد، ضمن رونمایی از این سیستم بسته بندی در نمایشگاه، تمامی مراحل حتی مرحله پرسینگ را در در معرض دید عموم قرار می دهیم.