نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
درنا

«درنا» معرفی کننده نسل نوین کیک ها است

پوپک کاویانی مدیر حوزه ریاست شرکت کیک و کلوچه «درنا»: «درنا» معرفی کننده نسل نوین کیک ها است.

پایه های نخست گروه صنایع غذایی درنا با تاسیس اولین کارخانه تولید کیک در سال 1344 در میدان امام حسین توسط پدر خانواده حاج میرزا آقا رسولوی بنا نهاده شد. اولین نامی که این محصول به خود گرفت کیک رسولوی بود. پسران ایشان در ادامه این حرکت و با پشتوانه ای از تجربه و دانش روز، شرکت بیسکو لارج را در کیلومتر 28 جاده مخصوص تهران – کرج تاسیس نموده و برند درنا را به خانواده کیک و کلوچه ایران معرفی نمودند. و اینک این مجموعه افتخار دارد که بعنوان واحد نمونه استاندارد معرفی شده است. در سال 1389 گروه صنایع غذایی درنا جهت نیل به اهداف حرفه ای با هدف تامین، توزیع و فروش محصولات با برند درنا، شرکت اریکه درنا را بنا نهادند.
نشریه اقتصاد و نمایشگاه به مناسبت برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات با پوپک کاویانی مدیر حوزه ریاست شرکت کیک و کلوچه درنا گفت و گویی انجام داده است که می خوانید:

ضمن معرفی خود، سوابق اجرایی تان را شرح دهید؟
اینجانب پوپک کاویانی مدیر حوزه ریاست شرکت کیک و کلوچه درنا هستم و بیش از 20 سال سابقه کار در زمینه دارم.
فعالیت های شرکت بیسکولارج را تشریح کنید ؟
گروه کارخانجات صنایع غذایی درنا با بیش از نیم قرن سابقه تولیدکننده انواع کیک، کلوچه، بیسکویت، شکلات و محصولات پودری مانند پودر کیک، پودر پن کیک فوری، و همچنین بیش از هشتاد نوع محصول در اوزان و طعم های مختلف و مرغوب، به یکی از قطب های این صنعت در خاورمیانه تبدیل است. کارخانه بیسکولارج درنا در مساحتی به وسعت حدود 15000متر مربع با 12 خط تولید کیک و انواع پودر کیک، مشغول به فعالیت می باشد. به اذعان کمپانی مزدک ژاپن به عنوان شرکت سازنده خط تولید پن کیک، گروه صنایع غذایی درنا بهترین کیفیت محصولات تولیدی را نسبت به سایر شرکت های تولید کننده در کشور های دیگر دارا می باشد.
محصولات شما چه مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد؟
ویژگی محصولات ما بالا بودن شاخص کیفی و بسته بندی و تنوع آن است و اینکه درنا همیشه معرفی کننده نسل نوین کیک ها است.
برای گسترش فعالیت های خود چه برنامه و طرح های توسعه ای در دست اقدام دارید؟
مهمترین فعالیت درنا ارائه تنوع کالا و محصولات برای طیف مختلف مردم با سلیقه های مختلف است . همچنین به روز بودن تکنولوژی تولید نیز از اهم اهداف درنا است و اینکه در بازارهای صادراتی بتوانیم نماینده شایسته ای برای نام ایران باشیم.
درنا تاکنون موفق به کسب چه افتخارات و دستاوردهایی شده است؟
کسب استانداردهای ملی و بین المللی به عنوان پیشرو در این صنعت و همچنین انتخاب شرکت درنا به عنوان واحد نمونه برتر کیفی در سطح ملی و استانی و واحد منتخب حمایت از مصرف کننده از شاخص ترین افتخارات درنا است.
در زمینه مشتری مداری چه گام هایی برداشته اید؟
یکی از مهمترین اصول در شرکت ما متعهد بودن به مشتریان است، بر این اساس توجه به نیازهای مشتریان و تولید محصول با تنوع و کیفیت بالا در راس برنامه های ما قرار دارد، همچنین رسیدگی به شکایات مشتریان طی سالیان متمادی از دیگر اقداماتی بوده است که در این واحد صنعتی به خوبی اجرا می شود.
فعالیت شما چه نقشی در افزایش اشتغال زایی داشته و چه برنامه ای برای افزایش آن دارید؟
با طرح توسعه ای که در طی 2 سال اخیر داشتیم تعداد نفرات شاغل در این مجموعه حدود 50 درصد افزایش داشته و با ادامه یافتن این طرح ها قصد داریم زمینه های لازم را برای فعالیت جوانان و متخصصان فراهم کنیم.
با چه مشکلاتی مواجه هستید و چه راهکارهایی برای حل آن ها پیشنهاد می کنید؟
ورود مواد اولیه و مشکلات مربوط به ترخیص کالا وگمرک مهمترین مانع شرکت های تولیدی است که امیدواریم با کمک نهادهای مسئول زمینه های لازم برای رشد و توسعه فعالیت های تولیدکنندگان کشور فراهم شود.
در عرصه صادرات چه دستاوردهایی داشته است؟
با توجه به طرح توسعه ای که داشتیم امکان صادرات برای ما مهیا شد و فصل جدید از فروش برای ما در اذربایجان عراق پاکستان و سایر کشورها شکل گرفت.
چه ارزیابی از وضعیت صنعت شیرینی و شکلات ایران دارید؟ برای بهبود این صنعت در ایران چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟
با توجه به تنوع محصول و بسته بندی و بالا بودن کیفیت این گروه از محصولات در صورتیکه امکانات برای تولید کنندگان فراهم شود علاوه بر اینکه از ورود محصولات خارجی میتواند کم کند ( چون تقاضا زیاد نخواهد بود ) بلکه امکان معرفی و رقابت این محصولات در بازارهای صادراتی را به راحتی امکان پذیر خواهد کرد .