نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دکتر موسوی

«لئونارد» به عنوان برند محبوب و واحد نمونه ارزش آفرین صنعتی در خدمت مشتریان

دکتر سید جواد موسوی مشاور بازاریابی و فروش شرکت هدف عصر طلایی «لئونارد»:
«لئونارد» به عنوان برند محبوب و واحد نمونه ارزش آفرین صنعتی در خدمت مشتریان

شرکت هدف عصر طلایی «لئونارد» فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده و علاوه بر تولید محصولات مختلف از جمله کمپوت های آناناس، آلوورا، انبه، کمپوت مخلوط میوه‌های استوایی و هلو و محصولات دیگر، در هفت سال گذشته نیز تولید و عرضه 10 نوع کنسرو غیرگوشتی، تن ماهی، رب گوجه فرنگی و انواع نوشیدنی‌ها، را به سبد کالاهای خود اضافه کرده و تحول ویژه ای را در بازار صنایع غذایی کشور ایجاد نموده است. این شرکت قرار است در نمایشگاه ایران اگروفود 1400 نیز از محصولات جدید انرژی زا با برند زکی در 6 طعم و ظروف متفاوت شیشه ای در نمایشگاه ایران اگروفود 1400 رونمایی کند. در این زمینه، نشریه اقتصاد و نمایشگاه به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود، با دکتر سید جواد موسوی مشاور بازاریابی و فروش شرکت لئونارد گفت وگویی انجام داده تا از آخرین دستاوردها و موفقیت های این شرکت در بازار صنایع غذایی ایران باخبر شویم.
شرکت لئونارد از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرده و در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟
این شرکت نام آشنا در ابتدا، برای رفع نیاز بازار و با توجه به عدم امكان توليد صنعتیِ کمپوت آناناس در ایران، این محصول را به ‌عنوان كالای استراتژيک خود انتخاب کرد. سیاست قیمت‌گذاری مناسب و بهبود کیفیت محصولات این شرکت، باعث شد که برند لئونارد سهم بزرگی از بازار این محصول را به دست آورد.
لئونارد برای تکمیل سبد محصولات خود، کمپوت‌های دیگری چون کمپوت آلوورا، انبه، کمپوت مخلوط میوه‌های استوایی و هلو را از کشورهای تایلند و یونان وارد کرد و با ایجاد تنوع هرچه بیشتر محصولات خود در بازار، توجه مشتریان این نوع محصولات را در بازار صنایع غذایی به خود جلب کرد.
اما با ایجاد محدودیت در واردات این نوع محصول در سال 93 برند لئونارد برای تغییر سیاست های خود و تمرکز بر تولیدات داخلی برنامه ریزی جدیدی را ارائه کرد و با اضافه کردن تولید و عرضه ۱۰نوع کنسرو غیرگوشتی، تن ماهی، رب گوجه فرنگی و انواع نوشیدنی‌ها، به سبد کالاهای شرکت، تحول ویژه ای را در بازار صنایع غذایی کشور و کمک به معیشت مردم و اقتصاد کشور آغاز کرد و طی هفت سال گذشته، تولیدات و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است.
با توجه به تولید محصولات متنوع، در حال حاضر اشتغال زایی شرکت در چه حدودی است؟
درسال 98 با توجه به افزایش تولید و کیفیت مناسب محصولات، شرکت لئونارد با راه‌اندازی کارخانۀ تولید کنسرو، برای بیش از ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرد. در حال حاضر، بالغ بر 250 نیرو به صورت مستقیم و نزدیک به یک هزار نفر در بخش نمایندگی های فروش و عرضه در شرکت لئونارد مشغول به فعالیت هستند.
در نمایشگاه امسال ایران آگروفود 1400 چه برنامه ای دارید و آیا محصول جدیدی را رونمایی خواهید کرد؟
شرکت لئونارد هر سال در نمایشگاه آگروفود با هدف عرضه محصولات جدید برای توسعه سازمان فروش و زیرمجموعه های برند خود شرکت می کند و امسال نیز از محصولات جدید رونمایی خواهد کرد. این شرکت در سال 1400 در نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود از محصولات جدید انرژی زا تحت برند زکی در 6 طعم و ظروف متفاوت شیشه ای رونمایی خواهد کرد.
شرکت شما در چند دهه اخیر در چه زمینه هایی فعالیت داشته و سهم از بازار شما چقدر است؟ در چه سالی کارخانه جدید را راه اندازی کرده اید؟
شرکت لئونارد با سابقه 40 ساله فعالیت خود را در زمینه بازار توزیع مواد غذایی از سال 1388 آغاز کرد و موفق به کسب سهم بزرگی از بازار محصولات کمپوت و نوشیدنی ها شد.
بسیاری از مردم برند لئونارد را با کمپوت های آناناس، میوه های استوایی و میوه های خارجی می شناسند. اما در سال 93 لئونارد با تغییر سیاست های شرکت و تمرکز بر تولیدات داخلی ۱۰نوع کنسرو غیرگوشتی و تن ماهی و رب گوجه فرنگی و انواع نوشیدنی‌ها، را به سبد کالاهای خود اضافه کرد و درسال 98 با توجه به افزایش تولید و کیفیت مناسب محصولات، این شرکت با راه‌اندازی کارخانۀ تولید کنسرو، موجب ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۰۰ نفر شد.
از سال 95 با ورود محصولات نوظهور نوشیدنی های انرژی زا و استقبال مردم، شرکت لئونارد تصمیم به حضور در این بازار گرفت.بر همین اساس در سال گذشته نوشیدنی های انرژی زا شامل ویتامین C، ویتامین D و مولتی ویتامین را به بازار عرضه کرده ایم و امسال نیز محصولات جدید انرژی زا تحت برند زکی را در 6 طعم و قالب متفاوت شیشه ای عرضه خواهیم کرد.
نوع محصولاتی که در بازار عرضه می کنید نشان دهنده توجه شما به سلیقه مشتریان است محصولات خود را چگونه انتخاب می کنید؟
مشتری مداری در شرکت لئونارد اساس کار ماست. عرضه تولیدات با کیفیت و متنوع برای سلایق مختلف جزو ویژگی های مهم محصولات لئونارد است، از سوی دیگر برای رعایت حقوق مشتریان و با توجه به اهمیت سلامت مشتری در محصولات لئونارد از افزودنی ها و خوراکی های غیرمجاز استفاده نمی شود.
تاکنون چه دستاوردهایی در سطح کشور و بازار صنایع غذایی داشته اید؟
انتخاب لئونارد به عنوان برند محبوب و کسب عنوان واحد نمونه ارزش آفرین صنعتی و اقتصادی، از سوی وزات صنعت، معدن و تجارت از جمله افتخارات شرکت ما است.