نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در تهران

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست (IranPlast 2024) از فردا ۱۸ الی ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت 8 الی 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها، این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت پلاستیک، لاستیک و پلیمر در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و هر ساله شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی را گرد هم می‌آورد به طوری که در این دوره از نمایشگاه بیش از 800 شرکت داخلی و خارجی از  کشورهای چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه، کره جنوبی، هند، روسیه، تایوان، فرانسه و اسپانیا  حضور دارند تا آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مواد اولیه و فرآورده های پتروشیمی، خدمات فنی و مهندسی، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، مستربچ، گرانول و کامپاند، پلیمر، ماشین آلات، مصنوعات و محصولات نهایی، مراکز علمی و پژوهشی، تحقیقاتی و دانشگاهی ، تست آزمایشگاهی HSE و  سایر محصولات مرتبط به نمایش بگذارند.

این نمایشگاه با حضور ۲۴۴ شرکت خارجی، ۴۴ نمایندگی شرکت‌های خارجی و ۵۲۵ شرکت داخلی برگزار می‌شود.

۱۵۰ نفر از کشورهای روسیه، صربستان، قزاقستان، تاجیکستان، چین، پاکستان، ازبکستان، افغانستان، بلاروس، سوریه، عراق و عمان در قالب ۱۲ هیات تجاری نیز باهدف گسترش همکاری‌ها با شرکت‌های ایرانی از این رویداد بزرگ صنعت پتروشیمی بازدید خواهند کرد.

در این دوره از نمایشگاه، مشارکت کنندگان آخرین دستاوردها و محصولات خود در زمینه‌های مختلف از جمله مواد اولیه، ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، محصولات نهایی و فناوری‌های نوین را به نمایش می گذارند. در کنار نمایش محصولات، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز با حضور اساتید و کارشناسان برجسته این صنعت برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین­‌المللی “ایران پلاست” نخستین بار به ابتکار شرکت ملی صنایع پتروشیمی و به منظور رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور در بازارهای جهانی در سال ۱۳۸۱ برگزار شد.