حمیدرضا آملی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای ج.ا.ایران در پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز خجسته به همکاران روابط عمومی صنعت نمایشگاهی کشور، اصحاب رسانه و تمامی دستاندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی بر نقش ویژه روابط عمومی در شکوفایی صنعت نمایشگاهی تاکید کرد.
به گزارش اخبار نمایشگاهها، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای ج.ا.ایران، روابط عمومی را به عنوان رکن اساسی نظام مشورتی، مدیریتی، ارتباطی و اطلاع رسانی توضیف کرد و افزود: روابط عمومی به عنوان عنصری مهم در ارتقاء و پیشرفت سازمانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.
وی با اشاره به تأسیس شورای مدیران روابط عمومی صنعت نمایشگاهی کشور و ایجاد شبکه ارتباطی و اطلاعاتی میان دست اندرکاران این حوزه افزود: تشکیل این شورا و ایجاد شبکه ارتباطی در وضعیت بیماری کرونا و امیدبخشی به بخش تجاری، بازرگانی، تولیدی و صادراتی بسیار موثر واقع شده است.
آملی با بیان اینکه نمایشگاهها و رویدادهای تجاری اولین صنعتی هستند که تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته اند تصریح کرد: شیوع این ویروس در ابتدا موجب ایجاد وضعیت پیچیده ای در کاهش تعداد رویدادها شد، اما در ادامه عملا تمامی نمایشگاهها در سرتاسر جهان به سمت تعطیلی پیش رفته اند. و این وظیفه خطیر روابط عمومی صنعت نمایشگاهی است که در این شرایط رکود بتواند خون دوباره به رگهای این صنعت وارد نماید.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای ج.ا.ایران بر نقش برجسته تعامل روابط عمومی صنعت نمایشگاهی کشور با سازمان ها، نهادها، ، اتاقهای بازرگانی، اتحادیه ها و سایر بخشهای دولتی و خصوصی تاکید کرد و آن را دستاورد بزرگی دانست.
وی در ادامه اظهار داشت: ارتباطات معقول و منطقی براساس ارزش های سازمان و جامعه ، عمده ترین عامل توسعه اقتصادی و اجتماعی در پرتو برگزاری نمایشگاهها است.
آملی در پایان فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران خود در روابط عمومی صنعت نمایشگاهی کشور، اصحاب رسانه و تمامی دستاندرکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت شفاف سازی و ارائه صحیح اطلاعات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت گفت.