نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

امضاء تفاهم نامه همکاری میان شرکت سهامی نمایشگاه ها و مرکز آموزش بازرگانی

در راستای ارتقاء سطح آموزشی فعالان صنعت نمایشگاهی کشور صورت گرفت: امضاء تفاهم نامه همکاری میان شرکت سهامی نمایشگاه ها و مرکز آموزش بازرگانی

در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و نظر به اهمیت و ضرورت توسعه منابع انسانی، ارتقاء سطح دانش و مهارت و همچنین به منظور افزایش بهره وری مدیران، کارشناسان و کارکنان شاغل در صنعت نمایشگاهی و مشارکت کنندگان، مجریان و سایر دست اندر کاران این صنعت، تفاهم نامه همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل تالار اصفهان شرکت سهامی نمایشگاه ها منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، در این جلسه دکتر زمانی مشاور وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر لزوم برقراری دوره های آموزشی و ارتقاء سطح دانش فعالان عرصه نمایشگاهی، تلاش مشترک جهت توانمندسازی هدفمند سرمایه های انسانی در این صنعت و خدمات وابسته  آن در کشور در راستای استفاده از ظرفیت های مشترک و ارائه آموزش های تخصصی و مهارت محور را باعث ارتقای شایستگی فعالان این عرصه برشمرد.

ایشان نیازسنجی آموزشی صنعت نمایشگاهی، اطلاع رسانی به غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه های کشور و آموزش پرسنل نمایشگاهی و انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه ها جهت حضور در رویدادهای داخلی و خارجی ( از جمله نمایشگاههای اختصاصی، اکسپو و … ) را مهم و لازم برای صنعت نمایشگاهی کشور نامید و آنرا جزء رسالت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران به عنوان متولی اصلی برگزاری نمایشگاه ها در کشور قلمداد کرد.

در این راستا مرکز آموزش بازرگانی نیز متعهد گردید تا با راه اندازی سایت اختصاصی آموزش صنعت نمایشگاهی، تامین و تربیت مدرس، مشارکت در تدوین برنامه های جامع آموزشی و شناسایی و بکارگیری اساتید مجرب بین المللی صنعت نمایشگاهی به فعلان این عرصه در ارتقاء سطح آگاهی خود کمک نموده و از لحاظ تولید و بکارگیری محتوا در جهت بروز رسانی آنان گام بردارد.