علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان پیشبینی کرد: برگزاری 39 رویداد نمایشگاهی در اصفهان 1400
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان از هدفگذاری برای برگزاری 39 رویداد نمایشگاهی در این استان برای سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه برنامهریزیهای گستردهای برای استفاده از ظرفیتهای نمایشگاهی برای توسعه و رونق کسبوکارها در این استان انجام شده است، گفت: نمایشگاه اصفهان در سالهای اخیر توانسته شرایطی را ایجاد کند که فعالان اقتصادی و تلاشگران حوزه کسبوکار به بهترین شکل ممکن توانمندیهای خود را در معرض بازدید مخاطبان و علاقمندان قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بینالمللی اصفهان در سال 1400 برگزاری 39 عنوان نمایشگاهی را پیشبینی کرده است، افزود: قرار بر آن بود که رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از پنجم اردیبهشتماه و با برگزاری نهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزئینی آغاز شود اما به دلیل قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی اصفهان با تاخیر آغاز میشود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بینالمللی استان اصفهان با اشاره به اینکه رویدادهای نمایشگاهی در گروه دوم مشاغل و کسبوکارها جای گرفتهاند، تصریح کرد: ستاد پیشگیری از کرونا این مجوز را صادر کرده است که رویدادهای نمایشگاهی در شرایط نارنجی و زرد کرونا برگزار شوند؛ اما با توجه به اینکه اکنون بخش زیادی از استان اصفهان در شرایط قرمز قرار گرفتهاند، امکان برگزاری رویدادهای نمایشگاهی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: امید است با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی از سوی شهروندان و همچنین واکنش سریع ستاد پیشگیری از کرونا، شاهد به نتیجه رسیدن اقدامات کادر درمانی و کاهش میزان شیوع ویروس کرونا باشیم تا کشور از شرایط حاد بیماری کرونا خارج شود.
یارمحمدیان همچنین با بیان اینکه چشماندازهای ویژهای برای نمایشگاه بینالمللی اصفهان پیشبینی شده است، ادامه داد: خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و ارائه خدمات متمایز با بهترین کیفیت و مناسبترین هزینه برای تبدیل شدن به تحسین برانگیزترین شرکت نمایشگاهی، برقراری ارتباط پایدار بین تولید کنندگان کالا و خدمات و متقاضیان آنها، ایجاد بستری مناسب برای آشنایی متقاضیان با کالاها و تکنولوژیهای روز دنیا، ایجاد مکانی امن برای معرفی محصولات توسط تولیدکنندگان کالا و خدمات و اشتغالزایی پایا و پویا از مهمترین چشم اندازهای نمایشگاه بینالمللی اصفهان به شمار میرود.
وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه اصفهان علاوه بر مباحث اقتصادی، روی مباحث غیراقتصادی نظیر اجتماعی و فرهنگی نیز تمرکز ویژهای دارد، گفت: در سالهای اخیر برگزاری نمایشگاههایی مانند حمل و نقل پاک، ازدواج، کتاب، قرآن، گردشگری، سلامت و ورزش، کودک و نوجوان و فرش دستباف در کنار دهها عنوان اقتصادی، نشان میدهد نمایشگاه اصفهان به جز جنبههای اقتصادی، برای جنبههای اجتماعی و فرهنگی و نقش آن در توسعه کشور نیز اهمیت ویژهای قائل است.