نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ‌های روشنایی در تهران

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی از سوم تا ششم آبان‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ‌های روشنایی و تزئینی از تاریخ سوم تا ششم آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در این دوره از نمایشگاه، 85 شرکت داخلی و یک شرکت خارجی از چین در فضایی به مساحت بیش از 14 هزار متر مربع حضور دارند.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله لوستر و قطعات مرتبط مانند فلز، چوب، بلور، کریستال، چینی و سرامیک، انواع آباژور، آینه و شمعدان، مجسمه و کنسول، و همچنین محصولات تزئینی لوکس و دکوری به نمایش خواهند گذاشت. از دیگر بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به تولیدکنندگان لامپ‌های روشنایی و چراغ‌های تزئینی، چراغ‌های خیابانی و پارکی، و تولیدکنندگان سیم، کابل و زنجیر اشاره کرد.

این نمایشگاه در سالن‌های 7، 8، 9، و 10 و همچنین فضای باز نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر از آن بازدید کنند.