نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور 620 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق با حضور 500 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی از 10 کشور مختلف، در فضایی به وسعت 69 هزار مترمربع سرپوشیده از تاریخ 3 تا 6 آبان ماه برگزار می‌شود. این رویداد یکی از مهم‌ترین فرصت‌های ارائه دستاوردهای صنعت برق در کشور است.

به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران در فضایی بالغ بر 69 هزار متر مربع (45 هزار مترمربع فضای سرپوشیده ناخالص و 24 هزار مترمربع فضای مفید) برگزار می‌شود. این رویداد با حضور 500 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی، هند، روسیه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، فرانسه و اسپانیا برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه، مشارکت‌کنندگان آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف صنعت برق از جمله خطوط انتقال نیرو، دکل‌ها، یراق‌آلات، تجهیزات تولید و توزیع برق، مقره‌ها، هادی‌های آلومینیومی، تجهیزات OPGW، آموزش شبکه‌های توزیع و فوق توزیع، تابلوسازی، پست‌های توزیع و فوق توزیع، کنتورهای برق و سیستم‌های صدور صورت‌حساب، صنایع روشنایی، لامپ‌سازی، سیم و کابل فشار قوی، متوسط و ضعیف، و همچنین فناوری‌های انرژی تجدیدپذیر به نمایش خواهند گذاشت.

این نمایشگاه از ساعت 8 صبح تا 15 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.