نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران درما در نمایشگاه ایران‌مال

نمایشگاه تخصصی “ایران درما” با موضوع سلامت پوست، مو، زیبایی ترمیمی و تجهیزات وابسته، از تاریخ 19 الی 23 آذرماه 1403 با حمايت انجمن تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، متخصصین تجهیزات و ملزومات پزشکی آزمایشگاهی(مرآت)، انجمن دکترای عمومی و انجمن تولید و تامین تجهیزات پزشکی کشور در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های روز دنیا در زمینه سلامت پوست و مو می‌باشد.

از تمامی فعالان، تولیدکنندگان، واردکنندگان و متخصصان این حوزه دعوت می‌نماییم تا با حضور خود در این رویداد، به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخته و از فرصت‌های شبکه‌سازی و تبادل نظر با سایر همکاران بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی نمایشگاه به آدرس  www.irderma.ir مراجعه نموده ویا با ستاد برگزاری نمایشگاه با شماره های ٢٢٧٤٨٧٣٩-٢٢٧٢٤١٩٧ – ٠٢١ تماس حاصل فرمایند.

ما بر این باوریم که برگزاری این نمایشگاه، نه تنها به معرفی توانمندی‌های داخلی کمک خواهد کرد، بلکه فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات و دانش میان متخصصان این حوزه فراهم می‌آورد. همچنین این رویداد می‌تواند به شناسایی چالش‌ها و نیازهای موجود در صنعت پوست و مو کمک کند و راهکارهای نوآورانه‌ای برای رفع آن‌ها ارائه دهد.

امیدواریم با مشارکت پررنگ شما در این نمایشگاه، بتوانیم گامی موثر در پیشرفت و تحول صنعت زیبایی و سلامت پوست کشور برداریم و به ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه دست یابیم.