نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران مدِ ۲۰۲۴ در شهر آفتاب 

برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی از برگزاری این رویداد با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی خبر داد.

دکتر علی اعتدالی، برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی، در گفت‌وگو با گروه رسانه‌ای نمایار گفت: بیش از ۲۵۰ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی آخرین محصولات و دستاوردهای خود را از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

وی همچنین به اهداف نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این رویداد با هدف معرفی و نمایش تکنولوژی‌های نوین در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دارویی، و آزمایشگاهی برگزار می‌شود. حضور نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی و تولیدکنندگان داخلی، فضایی برای تبادل فناوری‌های جدید فراهم کرده است.

دکتر اعتدالی در ادامه افزود: یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه، برگزاری بیش از ۶۰ کارگاه آموزشی است که در طول چهار روز نمایشگاه، روزانه به مدت ۸ ساعت برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها به موضوعات متنوعی در زمینه تولید و خدمات مرتبط با تجهیزات پزشکی می‌پردازند و از صبح روز نخست نمایشگاه آغاز شده‌اند.