نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گسترده برندهای شاخص در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان

دکتر علی مطیع جهانی عضو هیئت رئیسه و معاون اتاق تعاون ایران در دیدار و گفت و گو با مدیرمسؤول گروه رسانه ای نمایار خبر داد: حضور گسترده برندهای شاخص در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان

پوشش گسترده دستاوردهای فعالان صنعت ساختمان از سوی گروه رسانه ای نمایار

رئیس ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از حضور اکثر برندهای شاخص صنعت ساختمان در این دوره نمایشگاه خبر داد.

دکتر علی مطیع جهانی عضو هیئت رئیسه و معاون پشتیبانی و برنامه ریزی اتاق تعاون ایران در دیدار و گفت و گو با مدیرمسؤول گروه رسانه ای «نمایار»، با اشاره به استقبال گسترده فعالان صنایع مختلف مرتبط با ساختمان از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ، گفت: علی رغم تغییرات زمان برگزاری این نمایشگاه، خوشبختانه با پیگیری ها و همراهی مسوولان، این رویداد بزرگ بین المللی همچون دوره های گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران در تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد که همین امر موجبات مشارکت گسترده فعالان صنعت ساختمان به ویژه برندهای برتر را در این دوره نمایشگاه فراهم آورده است.

وی افزود: با توجه به تنوع محصولات و نوآوری هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود،پیش بینی می کنیم این دوره با استقبال گسترده تر بازدیدکنندگان تخصصی نسبت به دوره گذشته روبرو شود.

دکتر مطیع جهانی همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته برای اطلاع رسانی گسترده تر رویدادهای نمایشگاه همزمان با برگزاری خبر داد و گفت :در همین راستا از گروه رسانه های نمایشگاهی نمایار به عنوان پرمخاطب ترین رسانه نمایشگاهی انتظار داریم به عنوان عضوی از ستاد برگزاری حضور گسترده تری در این دوره نمایشگاه در جهت معرفی دستاوردهای فعالان صنعت ساختمان هم در نشریه اقتصاد و نمایشگاه و هم در سایت پایگاه خبری اخبار نمایشگاهها داشته باشد.

بهزاد زرین پور مدیرمسوول و سردبیر گروه رسانه ای «نمایار» نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و نقش نمایشگاه صنعت ساختمان در توسعه و رشد تولید و صادرات صنایع مرتبط با ساخت و ساز گفت: بدون شک اتاق تعاون ایران نقش ارزنده ای در ارتقای کمی و کیفی این رویداد و ‌تبدیل آن به یکی از معتبرترین رویدادهای نمایشگاهی ایران و جهان ایفا کرده است.
زرین پور افزود: صفحه نمایشگاه صنعت ساختمان طبق گزارش های موثق گوگل آنالیتیکس و گوگل سرچ کنسول با بیش از ۱۲۰ هزار بازدیدکننده در دوره یک ساله گذشته، مقام پرمخاطب ترین صفحه سایت اخبارنمایشگاه ها را به دست آورده که این نشان دهنده جذابیت و کیفیت بالای این رویداد نمایشگاهی برای مخاطبان است.

مدیرمسؤول گروه نمایار با قدردانی از حسن اعتماد ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به این گروه رسانه ای و انتخاب آن به عنوان رسانه همکار ستاد برگزاری، گفت: این گروه در پاسخ به این اعتماد، تمام توان خود را برای انعکاس هرچه بهتر دستاوردهای این رویداد بزرگ به کار خواهد گرفت.