نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایشگاه شهر آفتاب میزبان جدیدترین دستاوردهای صنعت نوشت‌افزار و اسباب‌ بازی

نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و صنایع وابسته امروز ۲۲ خرداد ماه با حضور محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت و جمعی از مدیران و فعالان این حوزه و اصحاب رسانه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

مجید اکبری، مدیر شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان و مدیر برگزاری این نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و صنایع وابسته در گفت و گو با پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها، با اشاره به جزئیات برگزاری این رویدادها گفت: این نمایشگاه ها با حضور ۲۸۰ شرکت‌کننده و بیش از ۵۰۰ برند برگزار شده است. 

وی افزود: این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای به نمایش گذاشتن جدیدترین نوآوری‌ها و دستاوردهای حوزه نوشت‌افزار و اسباب‌بازی فراهم می‌کند.

به گفته اکبری، امسال شاهد حضور گسترده شرکت‌های بین‌المللی از جمله چین هستیم و نمایندگانی از کشورهای چین، آلمان، هند و کره در این نمایشگاه حضور دارند.این حضور پررنگ نشان‌ از اهمیت فزاینده‌ این نمایشگاه ها به عنوان پلتفرمی کلیدی برای تبادل دانش، فناوری و برقراری ارتباطات تجاری در سطح بین‌المللی است.

اکبری در ادامه اظهار کرد: این نمایشگاه ها شامل پنل‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های کارآفرینی و اقتصادی مرتبط با صنعت نوشت‌افزار و اسباب‌بازی نیز خواهد بود. 

اکبری با بیان اینکه امسال تعداد شرکت‌کنندگان نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است؛ افزود: این افزایش نشان از استقبال بالا و توسعه این این رویداد دارد. در بخش نوشت‌افزار، تعداد شرکت‌کنندگان از ۴۲ به بیش از ۱۸۰ شرکت افزایش یافته و در حوزه اسباب‌بازی نیز تعداد شرکت‌ها از ۲۵ به نزدیک به ۱۰۰ شرکت رسیده است.

اکبری همچنین به پتانسیل بالای شهر آفتاب در میزبانی نمایشگاه‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: این مکان به دلیل فضای مناسب و امکانات کامل، مورد استقبال مشارکت‌کنندگان قرار گرفته است. 

او همچنین تأکید کرد:در سال‌های اخیر، با وجود محدودیت‌های واردات، تولیدکنندگان داخلی با اتکا به دانش و تخصص خود توانسته‌اند محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا به بازار عرضه کنند. این امر سبب شده تا استقبال چشمگیری از سوی مصرف‌کنندگان صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: نمایشگاه امسال، با تمرکز بر تخصصی بودن، فضایی را برای آشنایی بازدیدکنندگان با جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های این حوزه فراهم آورده است.