نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گردهمایی فعالان صنعت حمل و نقل ریلی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته با حضور بیش از 105 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع ، تجهیزات و خدمات وابسته، صبح امروز ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، صالحی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دکتر علائی طباطبائی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران به همراه جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد.

این دوره از نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۴ هزار مترمربع در سالن‌های ۷، ۸، ۹ و ۱۰ برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف مرتبط با حمل و نقل ریلی از جمله تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات و قطعات، شرکت‌های خدماتی، و موسسات آموزشی و پژوهشی حضور دارند. هدف از برگزاری این نمایشگاه، فراهم کردن بستری برای معرفی فناوری‌های نوین، تقویت همکاری‌های بین‌المللی، و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در این صنعت است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی از امروز تا روز یکم خردادماه در ساعات ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.