نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایشگاه ایران اکسپو 2024 افتتاح شد

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران،  به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، نمایشگاه ایران اکسپو 2024 صبح امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه با حضور  حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، و سایر مسوولان و نماینده کشورهای مهمان افتتاح شد.

در این نمایشگاه شش گروه کالایی مورد توجه قرار گرفته است که شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی می‌شود.

رویدادهای مهمی نظیر ایران اکسپو، جدای از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می‌کند و عملاً به مثابه یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی با آن دسته از کشورها، شرکت‌ها و افرادی عمل می‌کند که به توانمندی‌های کشورمان به شدت نیاز دارند.

گفتنی است؛ بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم از فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه آزاد خواهد بود.