نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید دکتر علایی طباطبائی و شورای معاونان از ستاد نمایشگاه های نفت و ایران اکسپو

دکتر سید احمدرضا علایی طباطبائی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران نمایشگاه بین‌المللی تهران، به همراه اعضای شورای معاونین این مجموعه، از ستادهای برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو و نمایشگاه صنعت نفت بازدید و با مسئولان اجرایی این ستادها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ایران در ادامه بازدید از ستادهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت و ایران‌ اکسپو، از بخش‌های مختلف خدماتی نمایشگاه‌ نیز بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده این پروژه ها قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صادراتی کشور و نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، گفت: در سال گذشته چالش تامین برق وجود داشت. اما امسال با تقویت شبکه برق و نصب چند دستگاه دیزل ژنراتور، این مشکل مرتفع شده است.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای کیفیت خدمات در این مجموعه گفت: سال گذشته با تغییر پیمانکار، شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات‌دهی رستوران‌ها بودیم و خوشبختانه با وجود تعداد قابل توجه بازدیدکنندگان، مشکلی از نظر کمبود یا نامناسب بودن خدمات رستوران‌ها وجود ندارد. همچنین در زمینه تعمیرات سرویس‌های بهداشتی انجام شده است.