نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رونمایی از جدیدترین پارچه‌های روز دنیا در نمایشگاه سی‌ام

صنایع نساجی و پوشاک از جمله صنایع پرقدمت در اقتصاد ایران است و این صنعت یکی از صنایع با دامنه‌ای بسیار وسیع و متنوع است که با بهره‌مندی از سهم 7 درصدی از تعداد کارگاه‌های صنعتی از جمله صنایع مهم کشور به‌شمار می‌رود. شرکت «تات نساج ایرانیان» یکی از همین شرکت‌هاست که در زمینه ریسندگی و بافندگی انواع پارچه‌های مبلی، گونی بافت و اسپورت فعالیت دارد. همچنین شرکت «تات نساج ایرانیان» در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی و ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی حضور دارد و قرار است از جدیدترین محصولات خود در زمینه پارچه‌های مبلی رونمایی کند.

در همین رابطه محمد حسینی، مدیرعامل شرکت تات نساج ایرانیان در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه اظهار کرد: این شرکت با مساحت حدود ۶۵۰۰ متر مربع فعالیت خود را آغاز کرده به طوری که قرار است طبق برنامه توسعه‌ای سال آینده، مساحت این شرکت به حدود ۲۰هزار متر مربع خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه قرار است در طرح‌های توسعه‌ای، خط تولید در زمینه ماشین آلات ریسندگی و بافندگی نیز افزایش یابد،‌ ادامه داد: در حال حاضر این شرکت به طور میانگین ماهانه ۱۵۰ هزار متر تولیدات دارد که با اجرای طرح توسعه‌ای، تولیدات این شرکت ماهانه به ۵۰۰ هزار متر خواهد رسید.

حسینی در رابطه با فعالیت‌های صادراتی این مجموعه نیز مطرح کرد: در عرصه صادرات تا کنون فعالیتی نداشته‌ایم اما در حال حاضر با کشور افغانستان و عراق برای صادرات محصولات خود گفت‌وگوهایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت تات نساج ایرانیان همچنین درباره بزرگ‌ترین چالش‌های موجود در عرصه تولیدات نساجی گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که وجود دارد،‌ موضوع تامین مالی شرکت است که به دلیل سیستم انقباضی که بانک‌ها در دستور کار خود قرار داده‌اند، ‌این چالش بر روند کار تاثیر گذاشته و سرعت پیشرفت و توسعه را دچار مشکل کرده است.

وی همچنین در نهایت در رابطه با حضور این شرکت در نمایشگاه سی‌ام و محصولات جدید خود بیان کرد: در نمایشگاه منسوجات سال جاری قرار است محصولاتی که رقیب پارچه‌های چین و ترکیه هستند ازجمله پارچه‌های تدی، گونی بافت حصیری و پارچه‌های بوکله رونمایی شود.