صفحه نخست » نمایشگاه ایران بیوکل
نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۲ | پنجمین نمایشگاه شوینده آرایشی، بهداشتی، پاک کننده،سلولوزی، ماشین آلات و صنایع وابسته
تاریخ برگزاری نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۲
- ۳ الی ۶ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۲
در این صفحه می توانید اخبار مربوط به چهارمین نمایشگاه ایران بیوکل، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت ، لیست شرکت کنندگان به همراه راهنمای جامع خدمات نمایشگاهی، غرفه سازی و تاریخچه نمایشگاه ایران بیوکل را مشاهده کنید.
- تاریخ شمسی:
- تاریخ میلادی
- محل برگزاری :
برگزار کننده:
گاه شمار نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۲
برای مشاهده تقویم برگزاری کلیه نمایشگاه های آرایشی بهداشتی در کشور و جهان به لینک زیر مراجعه فرمایید
لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۲
برای دریافت لیست مشارکت کنندگان نمایشگاه ایران بیوکل، نمایشگاه شوینده آرایشی، بهداشتی، پاک کننده،سلولوزی، ماشین آلات و صنایع وابسته
اخبار نمایشگاه مواد، تجهیزات و صنایع شیمیایی
آرشیو اخبار >
نمایشگاه های مرتبط
برگزار کننده نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۲
برگزارکننده نمایشگاه ایران بیوکل ۱۴۰۲ به زودی در این بخش اعلام می گردد.
راه های تماس با برگزار کننده:
- آدرس :
- شماره تماس :
ثبت نام در نمایشگاه ایران بیوکل
جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات درباره نمایشگاه ایران بیوکل لطفا از طریق این لینک وارد سایت رسمی برگزارکننده نمایشگاه گردید.
دسترسی سریع به صفحات نمایشگاه ایران بیوکل
درباره نمایشگاه ایران بیوکل
تولید مواد شوینده در کشور ایران قدمت طولانی دارد و به دهه ۱۳۳۰ هجری شمسی بازمیگردد. در حدود سالهای ۱۳۳۲ تا ۱۳۳۴ با ورود پودرهای شوینده به شهرهای بزرگ، کاربرد این مواد بهشکل امروزی متداول شد. رشد فرهنگ جامعه از یک سو و افزایش آگاهی استفادهکنندگان از تنوع تولیدات شوینده از سوی دیگر، باعث بالا رفتن میزان مصرف محصولات شوینده در پنج دهه اخیر شده است. این افزایش مصرف، افزایش تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات شوینده را نیز در پی داشته است. ظرفیت تولید داخلی با حدود ۲۲۰ تولیدکننده، برابر با ۴ میلیون تن است که از این ظرفیت تنها ۱/۵ میلیون تن تولید میشود و این تولید نهتنها بیش از دو برابر مصرف موردنیاز کشور است، بلکه بخشی از محصولات موجود در بازار داخل نیز کاملاً وارداتی هستند. هرچند عمده محصولات وارداتی، مواد میانی برای تولید محصول نهایی بوده و عمده محصول صادراتی از دسته محصولات نهایی است.
بهطور متوسط، صادرات سالانه ایران در مواد شوینده و صنایع وابسته در حدود ۱۸۰ تا ۲۲۰ میلیون دلار است. در سال گذشته، صادرات این محصولات به ۴۰۰ میلیون دلار رسید و در هشتماهه سال جاری با وجود ممنوعیت صادرات این محصولات، شرکتها توانستند ۱۸۵ هزار تن محصول به مبلغ ۷۶ میلیون دلار را صادر کنند و پیشبینی میشود ایران ظرفیت صادرات ۱/۵ میلیارد دلاری داشته باشد. ایران بهلحاظ توان تولید و صادرات، پس از ترکیه رتبه دوم را در منطقه به خود اختصاص داده است. ایران یک بازار ۷۰ میلیونی دارد که شامل مصرفکنندگان داخلی است. همچنین، یک بازار ۲۵۰ میلیونی بالقوه هم در کنار ما وجود دارد و در مجموع ۳۲۰ میلیون بازار مصرف میتواند در اختیار باشد.
درباره نمایشگاه
ایران به لحاظ مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی، در منطقه جایگاه نخست را دارد و برخی آمارها، نشان می دهد که کشورمان از لحاظ مصرف محصولات آرایشی در جهان از رتبه بالایی برخوداراست.. هر ساله نمایشگاه های تخصصی متعددی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار می شود. برگزاری همایش و نمایشگاههای مرتبط با حوزه محصولات شوینده و بهداشتی، سلولزی سبب خواهد شد ظرفیت های تولیدی و صادراتی این صنعت معرفی شود.
یکی از نمایشگاه های مطرح این حوزه، نمایشگاه ایران بیوکل است که تاکنون ۳ دوره برگزار شده و دستاوردهای چشمگیری را کسب کرده است. حضور برترین برندهای این صنعت در نمایشگاه ایران بیوکل فرصتی مناسب برای عرضه آخرین توانمندی و دستاوردهای صنعت آرایشی و بهداشتی و مواد شویند است. نمایشگاه ایران بیوکل با هدف حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان، مصرف کنندگان، ایجاد اشتغال، کسب و کار در حوزه های واد شوینده , آرایشی و بهداشتی , پاک کننده , سلولزی و ماشین آلات وابسته برگزار می شود. معرفی تولید کنندگان، بررسی موضوعات و مشکلات مرتبط با تولید و فراهم آوردن زمینه ای برای صادرات از جمله اهدافی است که برای برگزاری نمایشگاه ایران بیوکل در نظر گرفته شده است.
حضور مقامات و نمایندگان خارجی، انجام تبلیغات و معرفی تولید کنندگان و فعالان این عرصه به مشتریان داخلی و خارجی برای بستن قرارداد از برنامه های ویژه نمایشگاه ایران بیوکل است.
این نمایشگاه در هتل المپیک برگزار می شود که با برخورداری از زیرساخت های مناسب به عنوان یک پایانه بین المللی رویدادهای مهم تجاری شناخته می شود.
نگاهی به ادوار نمایشگاه ایران فارما
در اینجا می خواهیم درباره ادوار نمایشگاه ایران فارما صحبت کنیم.
پنجمین دوره
پنجمین نمایشگاه بینالمللی دارو و صنایع وابسته، ایران فارما ۲۰۱۹، از ۲ تا ۴ مهرماه، با حضور ۵۵۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد.
ششمین دوره
ششمین دوره از نمایشگاه بینالمللی ایران فارما با حضور ۵۰۹ شرکت داخلی و خارجی از ۲۳ کشور از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار شده است.
هفتمین دوره
هفتمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما»( دارو و صنایع وابسته) با حضور موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و بیش از۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۸ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ در مصلای تهران برگزار شد.
این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی دارو در سطح خاورمیانه، با هدف فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال تجربیات و تکنولوژی به داخل کشور و بازاریابی محصولات شرکت های دارویی پذیرای حضور علاقه مندان بود.
انتشار دهید