نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گفتگو با نادر بیک محمدزاده مدیرعامل شرکت «کشت چین»

به گزارش پایگاه خبری اخبار نمایشگاه ها، شرکت “کشت چین” با 25 سال سابقه در تولید و بسته‌بندی انواع مربا و عسل طبیعی در بسته‌بندی‌ها و وزن های متنوع در بازار نامی معتبر و شناخته شده است.

این شرکت با استفاده از پیشرفته‌ترین ماشین آلات اروپایی و مواد اولیه مرغوب ، همچنین دانش بومی و تکیه بر متخصصان داخلی‌ توانسته محصولاتی با کیفیت و مرغوب تولید کند.

شرکت کشت چین مفتخر بوده در سال ۱۳۸۶ به عنوان واحد نمونه صنایع تبدیلی و در سال ۱۳۸۸ به عنوان واحد نمونه تولیدی انتخاب گردد.

 نادر بیک محمد زاده، مدیرعامل شرکت “کشت چین” در گفت و گو با نشریه “اقتصاد و نمایشگاه”، جلب رضایت مشتریان از طریق تولید محصولات با کیفیت را سرلوحه فعالیت‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: تلاش مجموعه کشت چین بر این است که بتواند توانمندی خود را در جهت بهبود کیفیت بسته بندی و تولید محصولات بیشتر ارتقا داده تا بتواند بیشترین سطح رضایت‌مندی مشتری را کسب کند و همچنین راه ورود به بازار‌های اروپایی را برای صادرات محصولات خود هموار سازد.

وی در خصوص صادرات شرکت افزود: صادرات شرکت “کشت چین” را از سال 92 آغاز کردیم و در حال حاضر به کشورهای عراق افغانستان، پاکستان و قطر صادرات داریم.

وی به برنامه‌های پیش روی شرکت اشاره کرد و افزود: گسترش بازارهای صادراتی از جمله حوزه خلیج فارس و جنوب شرق آسیا و روسیه در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شرکت “کشت چین” وجه تمایز محصولات تولیدی شرکتش نسبت به دیگر محصولات را این‌چنین عنوان کرد: محصولات ما از لحاظ بسته‌بندی و کیفیت جزو برترین محصولات بازار است. ما به تولیدات‌مان مواد نگهدارنده نمی‌زنیم چرا که از ماشین‌آلات پیشرفته و به روز استفاده می‌کنیم.

بیک محمدزاده، مهم‌ترین دستاوردهای شرکت در سال‌های اخیر را یادآور شد و افزود: ورود به بازار صادراتی قطر و کسب عنوان واحد نمونه استانی در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله دستاوردهای ما است.

وی استفاده از ماشین‌آلات به روز در تولید را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه ماشین‌آلات ما پیشرفته است، این قابلیت را برای ما به وجود آورده که مرباهای باکیفیت و بدون مواد نگهدارنده را تولید کنیم.

بیک محمدزاده، رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان را اصلی بسیار مهم برشمرد و افزود: جذب رضایت مشتری اولین هدف هر کارخانه تولیدی است و در این راستا تیم پژوهشی ما هر روز نقطه نظرات مصرف‌کنندگان را با استفاده از افرادی که در سطح بازار هستند، جمع می کنند.

وی در خصوص میزان اشتغالزایی مجموعه خود مطرح کرد: در حال حارضر60 میز کار داخل شرکت داریم و تقریبا نزدیک به 200 نفر هم به طور غیر مستقیم با ما در ارتباط هستند.

مدیرعامل شرکت “کشت چین” مشکلات پیش روی شرکت را، بالارفتن نرخ ارز، گران شدن مواد اولیه و بحث تحریم‌ها، عنوان کرد و گفت: هر چقدر بازار ثبات بیشتری داشته باشد دغدغه تولیدکننده کمتر است و دولت تنها کاری که می تواند انجام دهد، این است که ثبات بازار را برقرار کند و ثابت ماندن نرخ ارز و واردات مواد اولیه را برای تولیدکنندگان انجام دهد.

وی گفت: سومین سالی است که در نمایشگاه شرکت می‌کنیم و نمایشگاه را مکانی برای رایزنی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و مشتریان می‌دانیم. همین طور نمایشگاه به افزایش مشتری‌ها و فرصت‌های جدید همکاری می‌انجامد و سهم ما را در بازار افزایش می‌دهد.

1 دیدگاه دربارهٔ «گفتگو با نادر بیک محمدزاده مدیرعامل شرکت «کشت چین»»

  1. حسینعلی حقی کاشلنی

    سلام از تولیدات کفش شما سپاسگزارم بنده دو جفت کفش برا خودم و خانمم خرید کردم‌ هشت سال می پوشم اون سال خریم هشتاد و پنج هزار تومان شعبه سعدی تهران موفق باشید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.