شرکت دژگان چوب، با برند “سالونی” ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی را رسالت اصلی خود می داند و در این راستا با تهیه مواد اولیه با کیفیت و جذب متخصصان در بخش های مختلف تولید در رعایت مقررات و استانداردهای وضع شده در پی ارتقای جایگاه خویش در عرصه صنعت مبلمان کشور می باشد. مجموعه “سالونی” حاصل دانش و اصولی است که از زمان تاسیس تا کنون مدیران آن بدان پایبند بوده اند. به گفته مدیران این شرکت، تولیدات این مجموعه با ترکیب حس راحتی، زیباشناسی و کابردهای خاص خود، آسایش را برای مشتریان به ارمغان می آورند .
نقطه عطف و گسترش شرکت “مبل سالونی” این است که امروز با توسعه و پیشرفت روز افزون و به کار گیری فناوری های نوین، نسل جدیدی از مدل های مبلمان راحتی را با تکنولوژی بالا به بازارهای داخلی عرضه می کند. این شرکت همواره در طی دوران فعالیت خود با تاکید بر توسعه و بهبود سطح کیفیت محصولات خود و با تکیه بر واحدهای کنترل کیفی ضمن بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و کارآمد محصولاتی منطبق با نیازهای مشتریان، تولید و به بازار عرضه کرده است.
عیسی امین پور باغچه جوقی، مدیرعامل خلاق و با تجربه برند “سالونی” در خصوص فعالیت ها و تولیداتش با نشریه “اقتصاد و نمایشگاه” به گفت و گو نشسته است که می خوانید.
شرکت سالونی تولیداتش چیست؟
تولیدات شرکت ما شامل مبلمان راحتی، میز غذاخوری، میز جلو مبل، صندلی و … می باشد.
شرکت شما چه جایگاهی در این صنعت دارد؟
در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی با برند خوش نام سالونی واقع در شهرک مدرن و خصوصی بهسازی صنایع چوب ایران با استفاده از بهترین مواد اولیه و نیروی انسانی توانمند و متخصص در صنعت مبلمان جایگاه شایسته ای دست یافته و چندین لوح برتر به خود اختصتص داده است. همچنین با توجه به تقاضای بالایی که در جامعه جهانی نسبت به مبلمان خانگی وجود دارد و اهمیت دادن به طراحی و رنگبندی آنها، انتظار میرود در سالهای آینده شاهد رشد بسیار خوبی در این صنعت باشیم.
مهم ترین دستاورد شرکت شما تا کنون چه بوده است؟
کمک به کاهش واردات مبلمان از کشورهای خارجی ، جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین کمک به ایجاد اشتغال برای نیروهای متخصص و جوان در این زمینه می باشد.
آیا صادرات دارید؟ به چه کشورهایی؟
ازآنجا که مبل سالونی از لحاظ کیفی توان رقابت با دیگر کشورها را دارد از این رو با حمایت دولت و با توجه به تحقیقات گسترده در این زمینه ، امید است در آینده نزدیک به جایگاه خوبی در این عرصه دست یابیم. همچنین ضروری است که این نوید را به مردم ایران بدهیم که از نظر تولید مبلمان در دنیا به جایگاه خوبی رسیده ایم و نیازی به واردات از کشورهای خارج نخواهد بود و مطمئنا خواسته های خریداران را در سطح عالی پاسخگو هستیم و به امید خداوند متعال در سال های آتی شاهد صادرات محصولات به خارج از کشور خواهیم بود .
برای گسترش فعالیتهای خود چه برنامه و طرحهای توسعهای را در دست اقدام دارید؟
با تکیه بر تکنولوژی روز و نیروهای کارآمد و همچنین ماشین آلات جدید سعی داریم تا سرعت روند تولید را بالا برده و کیفیت محصولات خود را ارتقا دهیم تا بتوانیم علاوه بر پخش محصولات در سراسر ایران در کشورهای خارج از ایران نیز صادرات داشته باشیم.
برنامه شما برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال چیست ؟
تولید محصولات به روز با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و مطابق با استانداردهای جهانی و همچنین توسعه فضای تولید، با احداث فروشگاه ها و سالن های تولیدی جدید و ایجاد اشتغال برای نیروهای متخصص در این زمینه می باشد.
آیا روش نوین و جدید در تولید محصولات خود استفاده می کنید ؟
در این زمینه از ماشین آلات جدید و تکنولوژی روزکه باعث ایجاد سرعت در روند تولید و همچنین افزایش کیفیت در ساخت محصولات شده استفاده گردیده است.
در خصوص مشتری مداری و خدمات پس از فروش شرکت توضیح دهید؟
همانطور که می دانیم مشتری، ضامن بقای یک تجارت و سازمان است. امروزه در دنیای کسبوکار که رقابت با سرعت در حال گسترش است، حفظ مشتری مهم ترین مساله و دغدغه است .بنابراین مشتری مداری سرلوحه کار ما است و در این راستا تمام تلاش ما این است با ارائه محصولات با کیفیت و مواد اولیه مطلوب به جایگاهی برسیم که نیاز به خدمات پس از فروش نداشته باشیم.
با چه موانع و مشکلاتی در مسیر تولید و توسعه شرکت رو به رو هستید؟
عدم دسترسی راحت به مواد اولیه مرغوب، مشکلات مطرح در تامین تجهیزات و ماشین آلات ، افزایش قابل توجه مواد اولیه داخلی و خارجی که موجب افزایش بهای تمام شده محصولات شده است.
نظرتان راجع به نحوه برگزاری نمایشگاه و سایت نمایشگاه بین المللی ایران چیست؟
همانطور که می دانیم نیاز شرکت ها معرفی خدمات، محصولات، یافتن راه حل های گسترش و توسعه خدمات، به اشتراک گذاشتن دستاوردها و کسب دانش جدید در حوزههای مختلف و همچنین جذب بیشتر مشتریان یا متقاضیان می باشد که با برگزاری نمایشگاه این راه برای ما هموارتر شده و امیدواریم شاهد توسعه و موفقیت روز افزون امور نمایشگاه ها باشیم.
پنج دلیل انتخاب مبل سالونی:
تنوع محصولات با کیفیت: ما محصولات زیبا، متنوع و با کیفیت را با قیمتی مناسب عرضه می کنیم.
اعتماد: برای حفظ اعتماد ابتدا قیمت محصولات را بالا نمی بریم، سپس برای فروش بیشتر تخفیف زیاد دهیم.
تصمیم عاقلانه: ما عاقلانه تصمیم گرفته و به دنبال راه حل های گسترده و هوشمند برای تولید مبل مناسب در فضاهای کوچک هستیم.
مسئولیت پذیر هستیم: بعد از فروش محصولات، با ایجاد واحد خدمات پس از فروش مشکلات پیش آمده را حل خواهیم کرد.
حساس در برابر سلامتی شما: در مواد اولیه ای که قابل مشاهده و حتی قسمت داخلی مبل استفاده می شود از مواد ارزان قیمت با اثرات سرطان زا استفاده نمی کنیم.