سپیده تبریزی مدیرعامل شرکت سرامیک کوثر: کیفیت قطعات سرامیک کوثر قابل رقابت با محصولات اروپایی است
تامین قطعات، تاسیسات، ماشین آلات و کالاهای مختلف مورد نیاز صنایع مختلف، در شرایط امروز اقتصاد ایران که تحت تاثیر فشارهای تحریم قرار دارد، یکی از دغدغه های اصلی شرکت هایی است که مواد اولیه، قطعات، تاسیسات و ماشین آلات مورد نیاز صنایع دیگر را تامین می کنند. تا از این طریق نیاز به محصولات خارجی کاهش یابد و شرکت های مختلف بتوانند با تامین نیازهای خود، به ادامه حیات و کار تولید اطمینان داشته باشند.
در این زمینه، شرکت های مختلف از جمله شرکت سرامیک کوثر، تلاش دارند تا با تولید محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب و در حد کیفیت محصولات اروپایی، نیازهای شرکت ها و صنایع مختلف را در شرایط تحریم تامین کنند.
این شرکت در سال های اخیر، با توجه به وجود تحریمها، تلاش کرده تا تمرکز خود را بر روی رونق صنایع داخلی قرار داده و نیاز تولیدیها و صنایع مختلف، را تامین کند تا شرکت های داخلی، مشکل تأمین قطعه نداشته باشند.
در این زمینه، سپیده تبریزی مدیرعامل شرکت سرامیک کوثر در حاشیه نمایشگاه نساجی، در گفتگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه، گفت: شرکت سرامیک کوثر تولیدکننده انواع سرامیکهای صنعتی حدود چهار دهه سابقه فعالیت دارد و با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خود، نه تنها قدرت رقابتی و محصولاتی با کیفیت در حد محصولات اروپایی را به نمایش گذاشته بلکه نیاز شرکت های داخلی در زمینه های مختلف را تامین کرده است.
وی با اشاره به توانایی تولید شرکت سرامیک کوثر افزود: ما توانایی تولید انواع قطعات سرامیکی مانند قطعات مورد نیاز در صنایع نساجی، تأسیسات، برق، فرش ماشینی، کابل و… را داریم.
سپیده تبریزی با اشاره به تأثیر تحریمها بر تولید، اظهار داشت: با توجه به وجود تحریمها، ما سعی نمودهایم بیشتر تمرکز خود را بر روی رونق صنایع داخلی بگذاریم و تلاش کنیم که تولیدیها و صنایع مختلف، مشکل تأمین قطعه نداشته باشند و هر قطعهای را که مشتری میخواهد، در کمترین زمان ممکن به دستش برسانیم تا بخش تولید همکاران به مشکل نخورد.
وی افزود: اولین موضوع مهم برای ما در اصل مشتری مداری، تأمین کیفیت خوب است و با عرضه محصولات با کیفیت و افزایش توان رقابتی کالاهای مورد نیاز، با محصولات اروپایی رقابت کنیم. همچنین تلاش نمودهایم تا قیمت محصولات را در حداقلترین حالت ممکن نگه داریم و هزینه تولید را کنترل کنیم و از این طریق به قدرت خرید مشتریان خود توجه داشته ایم. در مجموع کیفیت و قیمت مناسب، در جهت افزایش رضایت مشتریان موثر بوده است. مدیرعامل شرکت سرامیک کوثر با تأکید بر نقش مؤثر نمایشگاه در معرفی و رونق صنایع، تصریح کرد: در طول یک سال گذشته، در حدود صد محصول جدید به سبد کالاهای خود اضافه کردهایم؛ تعدادی از این قطعات را امسال به نمایشگاه آوردهایم که بیشتر در حوزه صنایع نساجی هستند. هدف ما از حضور در نمایشگاه بین المللی نساجی این است که ضمن معرفی محصولات جدید به همکاران، مشتریهای جدیدی را جذب کنیم و با نظر مشتریان و بازار آشنا شده و محصولات خود را به کارشناسان، متخصصان و فعالان این صنعت معرفی نماییم.