نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قالی سلیمان؛ تنها برند ایرانی که در کشورهای اروپایی و عربی، ثبت برند شده است

سعید منزوی زاده، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان و برند «قالی سلیمان»: قالی سلیمان؛ تنها برند ایرانی که در کشورهای اروپایی و عربی، ثبت برند شده است

شرکت رسول اصفهان با روز دنیا با مدرن ترین و به روزترین دستگاه های ریسندگی و بافندگی در زمینه‌ی تولید انواع نخ ریسندگی و انواع فرش‌های ماشینی، در زمینه‌ی نخ و فرش، برندی معتبر ایجاد کرده است. این شرکت در حال حاضر به چهل کشور صادرات دارد و برندی شناخته شده در داخل و خارج از کشور، است. قالی سلیمان تنها برند ایرانی است که در کشورهای اروپایی و عربی، یعنی در سوئیس و امارات متحده عربی برند خود را ثبت کرده است. اقتصاد و نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی، با سعید منزوی زاده، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان و برند قالی سلیمان گفت وگویی انجام داده است:
ضمن معرفی خودتان، فعالیت‌های شرکتتان را تشریح نمایید.
سعید منزوی زاده، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان و برند قالی سلیمان هستم. شرکت رسول اصفهان بالغ بر چهل سال است که در زمینه‌ی تولید انواع نخ ریسندگی و انواع فرش‌های ماشینی فعالیت می‌کند. در این چهل سال توانستیم فعالیت خود را گسترش دهیم و در حال حاضر حدود هزار نفر در شرکت قالی سلیمان مشغول به کار هستند و یکی از صادرکنندگان برتر فرش ماشینی هستیم. همچنین توانایی تولید بخش عمده‌ای از نخ مصرفی برای تولید فرش را نیز داریم؛ و بسیاری همکاران نیز نخ‌های مورد نیاز خود را از ما تهیه می‌کنند. با تلاش مستمر توانستیم در زمینه‌ی نخ و فرش، برندی معتبر ایجاد کنیم و نامی نیک به‌جای بگذاریم و امیدوار هستیم با همراهی پرسنل و مدیران مجموعه، در سال‌های آینده نیز بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را کسب نماییم.
با توجه به صحبت‌های شما، قالی سلیمان، چه مزیت‌های رقابتی و چه جایگاهی در بازار دارد؟
از ابتدای شروع به کار شرکت رسول اصفهان، رویکرد مجموعه همیشه تولید باکیفیت بوده و همیشه در تلاش بوده‌ایم که مشتری‌های پایدار خود را حفظ کنیم. این اتفاق برای شرکت رسول اصفهان افتاده است و ما می‌توانیم با افتخار عنوان کنیم که با تلاش تمامی پرسنل، توانستیم نیاز بازار و مشتریان را تأمین کنیم و سعی داریم با پیشرو بودن و تولید محصولات باکیفیت، بتوانیم نیازهای جامعه را برطرف کنیم. هدف ما در ده سال گذشته، بازارهای صادراتی بوده و توانستیم با شرکت کردن در معتبرترین نمایشگاه‌ها، جایگاه خوبی را برای برند قالی سلیمان و کشورمان ایجاد و حفظ کنیم. در حال حاضر نیز به چهل کشور صادرات داریم و می‌توانیم بگوییم که برند ما در داخل و خارج از کشور، شناخته شده است. همچنین ما در سوئیس و امارات متحده عربی نیز برند خود را ثبت کرده‌ایم.
نظرتان در مورد نمایشگاه فرش ماشینی امسال چیست و این نمایشگاه چه کمکی به تولیدکنندگان می‌کند؟
شغل‌‌هایی مانند تولید فرش، نیاز به نمایش دارند تا محصول به‌‌خوبی معرفی شود؛ به همین دلیل برگزاری نمایشگاه بسیار مؤثر است و ما در اکثر نمایشگاه‌های تهران شرکت ‌کرده‌ایم. البته مشکلاتی در سیاست‌گذاری‌ها وجود دارد که با مسئولان صحبت شده است تا از سال آینده این مشکلات برطرف شوند. یکی از مشکلات نمایشگاه، ساعت آن است که مناسب نیست و امید داریم که شرایط بهتر شود. مشکل دیگر کمبود فضا است و بسیاری از تولیدکنندگان و تجار حضور ندارند. امیدواریم که در روزهای آینده نمایشگاه رونق بیشتری پیدا کند.
گفتنی است؛ شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان در چهلمین سال فعالیت خود با انجام ریبرندینگ طرح هدهد را به لوگوی خود اضافه کرده است.