نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت افق قطعات آسیا 90 درصد قطعات صنعت چاپ و صحافی کشور را تأمین می‌کند

هاشم احمدی، مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا: شرکت افق قطعات آسیا 90 درصد قطعات صنعت چاپ و صحافی کشور را تأمین می‌کند

هاشم احمدی، مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه، گفت: شرکت افق قطعات آسیا، در زمینه واردات و تأمین قطعات ماشین‌آلات چاپ و صحافی فعالیت می‌کند. همچنین دیگر فعالیت مجموعه، پشتیبانی فنی واحدهای فعال می‌باشد که کارهای خدمات و تعمیرات این واحدها را نیز انجام می‌دهیم.
وی با اشاره به جایگاه شرکت افق قطعات آسیا در بازار، افزود: در حال حاضر، حدود 90 درصد قطعات صنعت چاپ و صحافی بازار را ما تأمین می‌کنیم. در بخش صادرات نیز به کشورهای مختلف از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس، عمان، قطر، سوریه، عراق، ترکیه و گرجستان صادرات داریم.
مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا ضمن تأکید بر اصل مشتری‌مداری، خاطرنشان نمود: ما ارتباطات و تعاملات بسیار خوبی با مشتریان خود داریم و برای تمامی محصولات و خدمات مجموعه، گارانتی 100 در صد در نظر گرفته‌ایم. همچنین سعی نموده‌ایم تا اعتماد مشتریان خود را کاملاً جلب نماییم.
وی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین مشکلات ما، در بخش صادرات است. در این بخش با سازمان‌های دولتی مانند بانک‌ها، گمرک و… در ارتباط هستیم که متأسفانه حمایت کافی ندارند؛ و این موضوع سبب شده که قیمت محصولات ما برای صادرات، بالا باشد و مشتری رغبتی برای خرید آنها نداشته باشد.
هاشم احمدی با برشمردن دلایل موفقیت بالای شرکت افق قطعات آسیا، عنوان نمود: ما دارای دانش فنی بسیار قوی و به‌روز هستیم و تیم مجربی نیز در این زمینه داریم. یکی دیگر از عوامل موفقیت ما، سرمایه‌گذاری خوبی است که انجام داده‌ایم و همچنین تعامل بسیار خوبی با مشتری داریم و سعی نموده‌ایم تا برای مشتریان خود، ارزش خوبی قائل شویم؛ زیرا پایداری و ماندگاری ما به دلیل وجود مشتریان است.
وی اضافه کرد: ما سعی نموده‌ایم که یک هلدینگ ایجاد کنیم تا تمامی ماشین‌آلات چاپ و صحافی داخل کشور را تأمین کنیم. در برنامه آتی شرکت نیز به دنبال تأمین قطعات و ارائه خدمات برای بیشتر شرکت‌ها و واحدهای فعال در این صنعت هستیم.
احمدی در انتها با اشاره به حضور در نمایشگاه، گفت: اولین کاری که در نمایشگاه انجام می‌دهیم، تجدید دیدار با سایر همکاران است. هدف دیگر از حضور در نمایشگاه، برآورد جایگاه شرکت در بازار است تا بتوانیم برای سال آتی برنامه‌ریزی کنیم. همچنین بهتر است که برگزارکنندگان نمایشگاه، امکانات و تسهیلات بیشتری را برای شرکت‌کنندگان در نظر بگیرند تا آنها بهتر بتوانند توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.