نمایشگاه ها

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
صفر تا صد حسابداری هلو

صفر تا صد حسابداری هلو

هلو سنتر نمایندگی نرم افزار هلو با بیش از 20 سال سابقه در حوزه آی تی و حسابداری هلو می باشد . کلیه خدمات حسابداری اعم از مشاوره و استقرار و ورود اطلاعات اول دوره وراه اندازی حسابداری . آموزش حسابداری را از ما با کارشناسان مجرب و با تجربه بخواهید .

راه های ارتباطی ما :

77583231 - 22315862 - 09032265203

آموزش حسابداری هلو

  آموزش نرم افزار هلو
آموزش غیر حضوری و دوره های آموزش حضوری حسابداری با هلو
  1. پاسخگویی تلفنی رایگان
  2. ارسال رایگان به تمام مناطق تهران
  3. رفع اشکال حضوری رایگان
  4. عدم رفت و آمد و اتلاف وقت و انرژی در ترافیک
  5. قیمت به صرفه نسبت به دوره های آموزش حضوری
  6. امکان بازبینی مجدد فیلم آموزشی در صورت فراموشی قسمتی از آموزش
  7. یادگیری حسابداری هلو در رخت خواب :))))

تحت وب نرم افزار هلو

دورکاری نرم افزار هلو از راه دور بدون محدودیت مکانی و زمانی حسابداری خود را انجام دهید . دورکاری هلو یا همان تحت وب نرم افزار هلو دورکاری نرم افزار هلو ، فریلنسینگ، دورکاری یا آزادکاری معانی یکسان و مشابهی دارند. طبق مفهوم ساده‌ای که از remote jobs که برگردان انگلیسی این کلمه است بر می‌آید در حقیقت دورکاری به معنای کار کردن در مکانی دور از دفترکار است. حالا این دورکاری در منزل، کافه، کتابخانه یا هر جای دیگری انجام می‌شود. اگر به دنبال کار در چنین شرایطی هستید با مفاهیم مختلفی مثل دورکاری، آزادکاری و فریلنسری مواجه می‌شوید که شباهتهایی با یکدیگر دارند. کارلنسر در این مقاله به تشریح مفهوم دورکاری اینترنتی، به بررسی مزایا و معایب آن و فرصت‌های شغلی دورکاری خواهد پرداخت. در این صفحه میتوانید درخواست دورکاری نرم افرار هلو بدهید .

تجهزات سخت افزاری

تجهیزات فروشگاهی سیبن
تجهیزات فروشگاهی هلو
  1.  کیس و مینی کیس آکبند و استوک
  2.  لپ تاپ آکبند و استوک
  3. آل این وان
  4. بارکد خوان
  5. لیبل پرینتر
  6. ترازوی دیجیتال
  7. ...

اتصال نرم افزار هلو به سامانه مودیان

اتصال هلو به سامانه مودیان ، گروه فناوری اطلاعات هلو برای تسهیل دسترسی به فایل‌های مورد نیاز سامانه مودیان، ابزاری را برای صدور امضای الکترونیکی در کمتر از یک دقیقه ایجاد کرده است. در واقع از آن‌جایی که برای ارسال اطلاعات به سامانه مودیان، امضای دیجیتال سامانه گواهی عام الزامی است، این ابزار بستر بسیار مناسبی برای تسهیل این روند زمان‌بر و طولانی است. بعد از دریافت اطلاعات مورد نیاز نیز لازم است برای ادامه روند تایید امضای به دفاتر مشخص‌شده از طرف سازمان امور مالیاتی مراجعه کنید.

نرم افزار هلو شبکه

نرم افزار هلو شبکه  مناسب برای تولیدی ها ، فروشگاه ها و شرکت ها و تمامی اصناف با این نرم افزار میتوانید به صورت نا محدود کاربر با سطوح دسترسی مورد نیاز هر یک از کاربران داشته باشید . نرم افزار هلو شبکه در دو سطح پیشرفته و جامع قابل ارایه است .