نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
دراکار

 مدیرعامل مجتمع روشنایی دارکار : تولید انبوه لوسترهای چوبی را «دارکار» در ایران باب کرد – نشریه اقتصاد و نمایشگاه

تولید لوستر نیاز به هنر و مهارت فراوان دارد و باید ریزه‌کاری‌های فراوانی را در آن در نظر گرفت. مجتمع روشنایی «دارکار» از جمله تولیدکنندگانی است که این هنر و مهارت را به کفایت در تک‌تک مدیران و پرسنل شرکت نهادینه کرده است. این مجتمع اولین تولیدکننده لوستر چوبی در ایران به شمار می‌آید که طرح‌ها و مدل‌های منحصر به فردی را به بازار ایران ارائه کرده است. لوستر دارکار، اکنون نیز با وجود به میدان آمدن رقبای توانمند، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوستر چوبی در ایران است که توجه به قیمت مناسب و رقابتی و نیز کیفیت محصولات، همواره در سرلوحه کار این شرکت بوده است تا آنجا که به گفته مدیران ارشد شرکت، رمز موفقیت‌شان در کیفیت مطلوب محصولات‌شان است.

برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی ما را بر آن داشت تا با حمیدرضا وهاب‌زادگان، مدیرعامل توانمند و خلاق مجتمع روشنایی «دارکار» که در این نمایشگاه غرفه‌ای جذاب را برای مخاطبان خود تدارک دیده‌اند، به گفت‌و‌گو بنشینیم که می‌خوانید.

لوستر دارکار دقیقا به تولید چه محصولاتی می‌پردازد؟

این شرکت در زمینه تولید محصولات روشنایی چوبی فعالیت دارد و بیش از ۳۰۰ نوع کالا تولید می‌کند که اهم آنها عبارتند از لوستر و چراغ های سقفی، دیواری، آباژور کنار سالنی و…

ما اولین تولیدکننده و مبتکر لوسترهای چوبی در ایران هستیم که به شکل انبوه این رشته از تولید را در ایران پایه‌گذاری کرده‌ایم و بعد از ۴۰ سال فعالیت مستمر، امروز این رشته یکی از شاخه‌های اصلی تولید لوستر در ایران شناخته شده است و همکاران زیادی در این زمینه پیدا کرده‌ایم. خوشبختانه راهی که توانسته‌ایم باز کنیم مورد استقبال مصرف‌کنندگان و همکاران قرار گرفته و تعداد زیادی از تولیدکنندگان لوستر امروزه در این صنعت مشغول به کار هستند.

برنامه‌های آتی شما برای گسترش تولیدات‌تان چیست؟

برای گسترش فعالیت‌هایمان نیازمند ماشین‌آلات مدرن و طراحی شده برای این صنعت خاص هستیم. اگر مورد حمایت قرار بگیریم زمینه فعالیت‌هایمان را می‌توانیم گسترش دهیم.

از لحاظ مشتری مداری چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

ما از ابتدا روی کیفیت محصول بسیار حساس بوده‌ایم و معتقدیم جنس با کیفیت همیشه ارزشمند است و خدا را شکر که مشتریان ما از این بابت رضایت کافی دارند و محصولات ما دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

آیا صادرات هم دارید؟

ما قبلا صادرات داشتیم، ولی فعلا به علت تحریم‌ها صادرات‌مان متوقف شده است. مشتریان خارجی ما عبارتند از امارات، کویت، ترکیه و ارمنستان.

موانع و مشکلات پیش روی تولیدات شما چیست؟

با از بین رفتن تحریم‌ها، ورود تکنولوژی مدرن و به روز، قیمت های مناسب ابزار با کیفیت و حمایتی، می‌تواند مشکلات تولیدات ما و همکاران ما را تقلیل دهد.

نظر شما در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه حاضر چیست؟

نمایشگاه‌ها همیشه باعث بهتر شناخته شدن صنایع و نزدیک شدن افکار مشتریان با تولیدکنندگان می‌شوند و تاثیر بسیار خوبی برای شناخته شدن واحدهای تولیدی دارند و از جنبه شناخت نظرات مشتریان به تولیدکنندگان کمک شایانی می‌کنند.