نمایشگاه ها

لوگو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت دمنده با تولید فن‌های ضد حریق و پارکینگی، قدمی در جهت خودکفایی صنعتی برداشته است

رامین رزازی مدیر فروش و صادرات شرکت دمنده: شرکت دمنده با تولید فن‌های ضد حریق و پارکینگی، قدمی در جهت خودکفایی صنعتی برداشته است

شرکت دمنده با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع فن، اخیراً وارد تولید فن‌های ضد حریق و پارکینگی شده است. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و صادرات به بیش از ۱۷ کشور، به توسعه بازارهای بین‌المللی نیز روی آورده است

رامین رزازی، مدیر فروش و صادرات شرکت دمنده، علاوه بر این مسئولیت ریاست بخش توسعه بازارهای صادراتی کنفدراسیون صادرات ایران و ریاست کمیسیون صادرات انجمن صنایع لوازم خانگی ایران را نیز بر عهده دارد.

وی در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی گفت: شرکت دمنده با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع الکتروفن و انواع هواکش‌های خانگی، صنعتی، سانتریفیوژها، و فن‌های لوازم خانگی، اخیراً به‌طور عمده وارد تولید فن‌های ضد حریق و پارکینگی (F300) شده است. این امر سبب جلوگیری از ارزبری در این محصولات خواهد شد. نکته قابل توجه این است که در اکثر محصولات ۹۵ درصد قطعات تولید داخل بوده و به بیش از ۱۷ کشور صادرات داشته‌ایم.

او افزود: تنوع محصولات دمنده بالغ بر ۵۵۰ مدل است که علاوه بر استاندارد ملی ایران، استاندارد مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی را نیز دریافت کرده است. این شرکت با داشتن استاندارد CE، توسعه بازارهای بین المللی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

مدیر فروش و صادرات شرکت دمنده بیان داشت: اخیراً آزمایشگاهی جهت تست عملکرد فن تجهیز شده است که تا ظرفیت ۵۰۰،۰۰۰ متر مکعب توان تست دارد. این آزمایشگاه بزرگترین آزمایشگاه تست عملکرد فن در ایران است که علاوه بر تامین نیاز داخلی، بتوانیم به صنایع دیگر نیز خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه طرح توسعه دمنده، راه‌اندازی خط تولید کولر گازی است؛ افزود: این شرکت امید دارد با تولید این محصول که به زودی وارد بازار خواهد شد، بتواند سهمی از نیاز بازار را تأمین کند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی عنوان کرد: شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی، فرصتی ارزشمند برای توسعه بازار و بهره‌گیری از نظرات اهل فن و متخصصین است. در این نمایشگاه‌ها، شرکت‌های مختلف محصولات و خدمات خود را به نمایش می‌گذارند و با مخاطبان بالقوه ارتباط برقرار می‌کنند. این امر می‌تواند به افزایش آگاهی از برند و محصولات شرکت، جذب مشتریان جدید، و افزایش فروش منجر شود. علاوه بر توسعه بازار، یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در نمایشگاه‌ها، امکان بهره‌گیری از نقطه نظرات اهل فن و متخصصین است. متخصصان حاضر در نمایشگاه‌ها، می‌توانند نظرات ارزشمندی در مورد محصولات و خدمات شرکت‌ها ارائه دهند. این نظرات می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا مشکلات خود را شناسایی و راه‌حل‌های مناسبی برای آن‌ها پیدا کنند. علاوه بر این، متخصصان حاضر در نمایشگاه‌ها، می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا کیفیت محصولات و خدمات خود را بهبود بخشند.